۱۳۹۷/۱۰/۱۰

eBiz's Post

در مورد به شرط چاقو ویدئو فوق

بر خلاف روال پیشین، این ویدئو به شرط چاقو عرضه شده است. شاید ویدئوهای دیگرم را هم به همین روش منتشر کنم.

به شرط چاقو در ارائه یک نرم افزار، یک اصطلاح قدیمی رایج شده است که من برای ارائه محتوا آنرا به کار میبرم.

یعنی اینکه این ویدئو رایگان نیست بلکه اگر از محتوای آن خوشتان آمد مبلغش را میپردازید
و البته نه به من. بلکه به موسسه نیکوکاری "کودکان سرزمین من" @coml_ir به نشانی اینترنتی www.coml.ir

درست است که محوایی که تقدیم شما شده است اصلا قابل شما را ندارد و در حد لیاقت شما نیست، ولی هر چه هست محصول سالها تجربه و مطالعه و تحقیق و مشاهده است که گرچه تحفه ای نیست ولی برای برخی شرکتهای خارجی بسیار ارزشمند و گران بهاست و برای من نیز هزینه مستقیم و غیر مستقیم زیادی داشته است و حتی گردآوری آنها و تولید این ویدئویی که خودش به تنهایی یک ساعت زمان مرا در طول ضبطش گرفته است و بماند که چقدر هم زمانم را برای انتشار و آپلودش گرفته است (و باز بماند که دو سه بار هم به دلیل قطع شدن ابزارهای رفع تحریمهای داخلی ضبط را به روز دیگری موکول کردم و در نهایت نیز آنچه ارائه شد دو سه باز قطع شد و بیشتر وقتم را گرفت) لذا انتشار کاملا رایگان آنرا درست نمیدانستم.
صحبت سر این نیست که هزینه کرده ام، سر این است که این محتوا از یک حداقل ارزشی برخوردار است که مخاطبش باید برای بدست آوردنش بهایش را بپردازد.

اما چون هدفم ارائه راهکار و انتقال دانش نداشته و تجربه اندک حاصل شده است، و از طرفی فاصله ایکامرسهای داخلی با نمونه خارجی که میبینیم را میدانم چقدر زیاد و عمیق است و میخواهم به هموطنان کمک کنم آنرا کم کنیم، لذا نمیتوانم خودم را راضی کنم برای انتشار آن وجهی از شمایی که واقعا به آن نیاز دارید بگیرم و یا برای آن ارزشی تعیین کنم.

لذا برای آنکه خیلی هم مفت عرضه نشود، راه را در عرضه به شرط چاقو دیدم. یعنی اگر کسی آنرا تماشا کرد و خوشش آمد بیاید وجهش را بپردازد.
از طرفی باز چون خودم را قابل محبتهایتان نمیدانستم، فکر کردم کمک مالی به یک موسسه نیکوکاری و خیریه به مراتب میتواند ارزشمندتر باشد و هندوانه مان را به شیرینی عسل کند.

لطفا اگر از تماشای آن بهره بردید، حتما در انتشار و باز نشر آن کمک کنید و با پرداخت وجهش به موسسه ای که معرفی کردم در کار خیر هم شریک شوید.

و اما یک نکته ای، و آن اینکه من از این پس ویدئوهایم را نه در کانال آپارات و نه در سایر سایتهایی که از ویدئوها درآمد کسب میکنند (از طریق پخش آگهی یا جذب کاربر یا هر طریق دیگری) بدون آنکه منافع مرا لحاظ کنند خودداری خواهم کرد و از شما نیز میخواهم که برای باز نشر آن هرگز آنها را در این سایتها منتشر نکنید. در ادامه آماری از وضعیت بازدید ویدئوهایم در آپارات درج خواهم کرد.

تمامی ویدئوهای من از طریق کانال یوتیوبم منتشر خواهد شد. آن هم کاملا رایگان و یا حداکثر به شرط چاقو.
به زودی هم ویدئوهایم را از آپارات جمع میکنم.

قبلا و مجددا از مشکلات کیفیتی ویدئوی ضبط شده عذر خواهی میکنم و امیدوارم نهایت استفاده را از آن ببرید.

#ویدئو
Mojahedi.ir
@AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: