۱۳۹۷/۰۹/۲۲

eBiz's Post

ایجاد وفاداری با تبریک تولد

امروز از اکثر وب‌سایت هایی که در آنها اکانت دارم پیام تبریک دریافت کردم و برخی هم تخفیفات یا هدایایی را در نظر گرفته بودند که فقط امروز می‌توانستم استفاده کنم!

چندین نکته به نظرم رسید که اگر شما هم به کاربرانتان تبریک می‌گویید بد نیست به آن توجه کنید:

- حجم تبریک‌ها از طریق ایمیل و پیامک‌
و نوتیفیکیشن‌ زیاد است و در این میان من نتوانستم روی تمام تبریک‌هایی که سیستم ارسال کرده تمرکز کنم. پس پیشنهاد می‌کنم که یک روز قبل تبریک بگوئید تا در بین این تعداد بالا پیام شما گم نشود.

- تعداد زیادی پیشنهاد دریافت کردم که فقط امروز می‌شد از آنها استفاده کرد! اگر هم بخواهم از همه آنها استفاده کنم زمان اجازه نخواهد داد. پس برای پیشنهادتان یک هفته زمان بگذارید.

- اگر هدیه یا تخفیفی در نظر نگرفته‌اید اصلا ایرادی ندارد. همین تبریک یک دنیا ارزش دارد. پس پیشنهاد‌های بد به مشتری خود ندهید.

- اگر پیشنهاد تخفیف دار یا هدیه‌ به مشتری نمی‌دهید ، تبلیغ نکنید. تولدتان مبارک مودم های سری فلان رسید ، اصلاً جذاب نیست.

برای تبریک بقیه مناسبت‌ها هم همینطور عمل کنید.

@Studio5ir
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: