۱۳۹۷/۱۰/۰۳

eBiz's Post

یک جندتا پیام فورواردی پشت سر هم درج شد.
عادت ندارم کاری انجام بدم که بعدش مجبور به عذر خواهی کردن بشوم ولی اینبار عذر خواهی میکنم.
با اینکه خیلی سعی میکنم اصلا پیام فورواردی اینجا درج نکنم، ولی در بین تمامی پیامهای مختلفی که دریافت میکنم سعی میکنم برخی را اینجا درج کنم.

به دو دلیل مهم:

اول اینکه اون پیام به مخاطب این کانال و موضوع این کانال بسیار مرتبط باشد. چه مستقیم چه غیر مستقیم.

دوم اینکه بهانه ای باشد برای اینکه شما با برخی کانالها بیشتر اشنا شوید و چه بسا با دنبال کردن آنها از مطالب ارزشمندشان بهره ببرید.

و معمولا هم وقتی از کانالی اینجا فوروارد کردم خیلی سخت دوباره از همان کانال فوروارد کنم چون تصور بر این است که خواننده این کانال قبلا با آن کانال آشنا شده و چه بسا در لیست مورد علاقه اش دارد آنرا دنبال میکند.
پس نیازی نیست هر چیز خیلی جالبی که آنجا منتشر شد (انصافا هم اکثر مطالب بیشتر این عزیزان از جمله استاد طالبی عزیز بسیار جالب توجه هستند و آموختنی) را دوباره اینجا تکرار کنم
بخصوص که برخی از این عزیزان معرف حضور بیشتر شما هستند و نیازی به تکرار معرفی نیست.
پس در مورد این افراد حتما دلیل اول به مقدار بسیار زیادی قوی بوده است.

پس اگر مطالبی اینجا فوروارد میکنم با این هدف است.
خاطر جمع باشید که خیلی سخت است بسیاری از این مطالب منتشر شده و اتفاقا مرتبط را اینجا فوروارد یا بازنشر نکنم

#کسب_و_کار

Mojahedi.ir
t.me/AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi از این عزیزان معرف همه شما بزرگواران هم هستند.
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: