۱۳۹۷/۰۸/۲۲

eBiz's Post

⁣ ⁣چگونه کمپین موفق با هشتگ راه‌اندازی کنیم ؟


⁣حالا که تقریبا همه رسانه های اجتماعی از هشتگ پشتیبانی می کنند، بیشتر سازمان هایی که کمپین های تبلیغاتی موفقی را اجرا می نمایند از هشتگ ها بهره می برند یا دربرگیرنده آن هستند. برندهای زیادی هستند که اغلب از هشتگ ها در انتهای تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات و نمایش های تلویزیونی هم زمانی که به پایان کار خود می رسند هشتگ هایی را به نمایش می گذارند و سلبریتی ها هم برای تبلیغ خودشان از این عناصر بهره می گیرند. در بیشتر موارد، هشتگ ها می توانند مکالمه ای را درباره محصول یا موضوع خاصی ایجاد کنند.
@koroshehadv

بنابراین کسب وکارها می توانند از هشتگ ها برای موارد دیگر استفاده نمایند. هشتگ ها را می توان برای بازاریابی کمپین ها و محصولات جدید مورد استفاده قرار داد، مسابقه و رقابتی را به کمک آن اجرا نمود، از طرفداران خواست نظر خود را درباره توسعه های جدید شرکت بیان کنند یا به کمک آن ها ،برند را به داستان های خبری یا آیتم های مشهور لینک داد.

⁣با اینحال یکی از بهترین جنبه کمپین های هشتگی این است که چنین مواردی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند و حتی استفاده از آن ها می تواند رایگان باشد. هر چند نیازی به گفتن نیست که شما هر چقدر هزینه های خود را به صورت استراتژیک بر روی هشتگ ها صرف کنید مزایای بیشتری هم دریافت خواهید کرد.


⁣راهنمای گام به گام راه اندازی کمپین تبلیغاتی به کمک هشتگ ها را در ادامه مطلب بخوانید.


http://bit.ly/2K1dDvs
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: