۱۳۹۹/۰۸/۰۸

eBiz's Post

کارلوس گوسن (یا غسن) را حتما میشناسید یا اگر در حوزه مدیریت فعالیت میکنید حتما یکبار اسمش را شنیده اید.
کسی که میشلن را نه تنها از ورشکستگی نجات داد بلکه سود چند براری را برایش به ارمغان آورد، رنو را بین المللی کرد و نیسان را نیز نجات داد و دست رد بر سینه فورد آمریکا زد و در سال 2016 خودرو سازی میتسوبیشی را نیز از ورشکستگی نجات داد و به یک غول در دنیای خودروسازی تبدیل شد
کسی که رویکردهای مدیریتش تدریس میشود. فردی که به ۵ زبان تسلط کامل دارد و به ۶ زبان دیگه آشنایی کامل
سال ۲۰۱۹، یعنی همین پارسال، یکی از جذاب‌ترین فرارهای قرن ۲۱ توسط یک تیم زبده‌ی نظامی صورت گرفت که طی اون عملیات گوسن افسانه‌ای را از ژاپن به لبنان فراری دادند. فراری که کل رسانه‌های دنیا تیتر اولشون شد. ماجرایش جالب است.
امسال (2020) این تنها کنفرانس خبری کارلوس است که در لبنان برگزار شد و هر خبرنگار با یک زبان سوال میپرسد و او هم خیلی مسلط جواب میدهد. دیدنش خالی از لطف نیست.
زیر نویسش را با ترجمه خودکار فعال کنید. برای آخر هفته خوب است.
https://bit.ly/35J0diT

پ.ن.: دنیای مدیریت در سطح جهانی توانایی های خاصی نیاز دارد و من بسیار به این موضوع علاقمندم. چالشهای ملی، منطقه ای و جهانی همیشه برای این سطح مدیریت وجود دارند. کارآفرینی در این سطح به مراتب پیچیده تر و مشکل تر از هدایت سازمانی جا افتاده با مشکلات در هم تنیده است.
کارآفرینی و مدیریت سوخی نیست. بچه بازی هم نیست. تا میتوانید مطالعه کنید و دانشتان را افزایش دهید. تعیین استراتژی و سیاستهای کاری، مواجهه با چالشها کاش به همین سادگی چند خطی بود که در کتابها (تازه اگر بخوانیم) مینویسند بود.

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: