۱۳۹۹/۰۷/۱۰

eBiz's Post

رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای :
امکانات فنی برای اتصال کسب‌وکارها به سامانه امتا هنوز فراهم نیست

رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام می‌کند که هنوز امکانات فنی اتصال کسب‌وکارها به سامانه امتا برای احراز هویت کاربرانشان فراهم نشده است. این اظهارات در حالی اعلام می‌شود که براساس دستور معاون امور فضای مجازی دادستانی کشور از فردا (۱ مهر) احراز هویت پلتفرم‌های آنلاین فعال در حوزه مسکن و خودرو از طریق امتا اجباری است.

جعفر محمدی در این مورد به @peivast گفت: «ما مخالفتی با احراز هویت کاربران نداریم؛ اما اینکه این کار با اجبار باشد درست نیست. در حال مذاکره با نهادهای مربوطه در این زمینه هستیم و امیدواریم که به نتیجه‌ای برسیم؛ اما اگر به نتیجه‌ای هم در دو یا سه روز آینده نرسیم در حال حاضر امکانات فنی این اتصال فراهم نشده است که از فردا کسب‌وکار آنلاینی به سامانه امتا متصل شود.»

در حالی محمدی از آماده نبودن زیرساخت‌های فنی این اتصال می‌گوید که مسئولان سامانه امتا به پیوست اعلام کرده‌اند که زیرساخت‌های فنی برای اتصال کسب‌وکارهای آنلاین به این سامانه برای احراز هویت کاربرانشان کاملا آماده است.

براساس اظهارت این مسئولان سامانه احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیکی از مرداد سال گذشته راه‌اندازی و حتی در مقطعی از آن برای احراز هویت کاربران برخی سایت‌های خودرو نیز استفاده شده است. همچنین مسئولان امتا تاکید می‌کنند که طی چند روز گذشته مراحل تستی اتصال چند کسب‌وکار آنلاین به امتا نیز انجام شده است.
@peivast

متن کامل این خبر را در سایت پیوست بخوانید:
http://pvst.ir/8na
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: