۱۳۹۹/۰۹/۰۷

eBiz's Post

باز هم به بهانه جمعه سیاه، داستان تخفیفهای تقلبی دارد تکرار میشود.
در چنین شرایط رکود و تورم شدید اقتصادی، منطقی نیست که فروشنده ای بتواند چنین تخفیفهای بزرگی ارائه کند
شما هم مجبور نیستید فروش با تخفیف بزرگی را با گران کردن کالای قبلی و تخفیف مجدد نمایش دهید.

بهترین کار در این دوره زمانه کمک کردن به مصرف کننده است که خریدی "مقرون به صرفه" و نه "ارزان" داشته باشد
بخشی از آنچه خریدار دریافت میکند کالایی است که شما تحویلش میدهید. ولی بقیه اش، چه قبل از آن، چه در حین و چه پس از آن، کلی خدمت و مزیت میتوانید برای مشتریانتان در نظر بگیرید که سطح رضایتش را افزایش دهد

مدیریت تخفیف در مبحث قیمت گذاری خودش یک تکنیک است. کافی است کمی در گوگل جستجو کتید.

اگر در آخرین جمعه سال کشورهای با تقویم میلادی تخفیف فروش داریم، در هفته پایان سال خودمان هم همین را در بازار خودمان داریم ولی شرایط اقتصادی کشورهای مختلف یکسان نیست، ما مثل اونها نیستیم که نرخ تورممان در سال تغییر جزئی داشته باشد. شرایط ما حتی مثل پارسال و حتی پیارسال خودمان هم نیست
جلب اعتماد مشتری به مراتب ارزشمند تر و سودآورتر است تا چوب حراج زدن بر اعتبار خودمان.

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: