۱۳۹۹/۰۹/۱۵

eBiz's Post

«لندو» با «تیمچه» وارد بازار فروشگاه‌های آنلاین شد

فروشگاه اینترنتی «تیمچه» با ۳۰ هزار تنوع کالایی امروز (۱۵ آذرماه) آغاز به کار کرد. این فروشگاه با سرمایه‌گذاری مشترک لندو، پلتفرم فروش اقساطی و مرکز نوآفرینی فینووا؛ بازوی سرمایه گذاری شرکت ارتباط فردا راه‌اندازی شد. آنطور که مدیرعامل لندو می‌گوید تیمچه قرار است یک مارکت پلیس جدید باشد که با داشتن دو انبار به مساحت هزار و ۵۰۰ متر و پردازش دو تا سه هزار سفارش در روز و گسترش زیرساخت‌های لجستیک و تیم عملیاتی به رقیب جدید دیجی‌کالا تبدیل شود.

امیر حق‌رنجبر، مدیرعامل «لندو» با اعلام این خبر در گفت‌وگو با پیوست در مورد فروشگاه آنلاین «تیمچه» گفت: «ما در لندو فروشگاه آنلاینی به اسم «تیمچه» با سرمایه‌گذاری مشترک فینووا راه‌اندازی کردیم. در این فروشگاه تمام محصولات عرضه می‌شود و نزدیک به ۳۰ هزار تنوع کالایی داریم. روزانه نزدیک به هزار تنوع کالایی هم به این فروشگاه اضافه می‌شود.»

او در مورد چرایی راه‌اندازی چنین فروشگاهی ادامه داد: «در کشور فروشگاه اینترنتی جز دیجی‌کالا که تنوع کالایی هم داشته باشد، وجود ندارد. مشتریان لندو هم چنین نیازی را به ما اعلام کرده بودند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا فروشگاهی راه‌اندازی کنیم که برای مشتریانمان تنوع کالایی داشته باشد. دلیل بعدی هم بحث کسب‌وکاری است. حوزه فروشگاه‌های اینترنتی به خاطر کرونا و شرایط کشور رو به رشد است. در لندو امکان خرید اعتباری را فراهم کردیم و کاربران ما مشتریانی هستند که خرید آنلاین انجام می‌دهند، این یک فرصت مناسب برای ما بود.»

او با بیان اینکه در فروشگاه «تیمچه» خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن را هم فراهم کردند، گفت: «ما برای خرید اقساطی در تیمچه اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفتیم تا کاربران بدون نیاز به ضمانت اقساطی خرید کنند. از دیگر مزایای تیمچه پشتیبانی در ساعات غیراداری است و جمعه‌ها تا ۱۲ شب پاسخگوی کاربران هستیم.»

حق رنجبر در پاسخ به این سوال که با فراهم کردن خرید اقساطی در تیمچه، این سایت رقیب لندو که خود پلتفرم فروش اقساطی است، نخواهد شد، گفت: «اصلا فکر نمی‌کنیم که تیمچه در خرید اقساطی رقیب لندو شود چون هم‌اکنون لندو و تیمچه به هم متصل هستند. کاربرانی که می‌خواهند از تیمچه خرید اقساطی کنند، باید در لندو ثبت‌نام کنند و اعتبارسنجی شوند. تیمچه به صورت مستقل سایت خرید اقساطی نیست.» آنطور که حق‌رنجبر اعلام می‌کند این سایت کل ایران را هم‌اکنون پوشش می‌دهد و ارسال رایگان هم برای تمام کشور در نظر گرفته شده است.

@peivast

متن کامل خبر را در سایت پیوست بخوانید:
http://pvst.ir/93h
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: