۱۳۹۹/۰۹/۰۶

eBiz's Post

دلیل ارسال پیامک اخطار جعل از سوی اینماد چه بود؟

ارسال پیامک هشدار‌ در آخرین ساعت‌های کاری روز چهارشنبه ۵ آذر ماه به برخی از کسب و کارهای اینترنتی مبنی برجعلی بودن نماد قرار گرفته روی سایتشان اعتراض بسیاری از فعالان فضای مجازی را درآورد.

به گزارش @peivast در متن پیامکی که برایشان ارسال شده بود به فرصت ۲۴ ساعته برای رفع این مشکل اشاره شده بود و فیلتر کسب وکارها در صورت عدم اقدام موثر مدیران آنها، این در حالی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام می‌کند که این پیامک فقط برای اطلاع‌رسانی و اخطار به کسب و کارها ارسال شده است و ارسال آن منجر به تعلیق نمادی نشده است.

معاون تسهیل تجاری و توسعه کسب و کار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، محمد جواد هادی، به @peivast می‌گوید: «که پس از ارسال این پیامک‌ها هیچ کسب و کاری که این پیامک‌ها را دریافت کرده است تعلیق نشده است و این پیامک‌ها برای اخطار و اطلاع‌رسانی بوده‌است.»

همچنین مدیراجرایی سامانه اینماد تاکید می‌کند که هیچ نمادی بدون اطلاع‌رسانی قبلی تعلیق نمی‌شود. او به پیوست می‌گوید که قبل از اینکه هر اقدامی روی نمادهای اعتماد الکترونیکی صورت گیرد از طریق پیامک یا از طریق پنل کسب وکارها بارها به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

@peivast
متن کامل گزارش را در سایت پیوست بخوانید:
http://pvst.ir/924
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: