۱۳۹۸/۱۰/۲۵

eBiz's Post

ادغام «زودشور» و «لاندراپ» شکست خورد

مدیرعامل خشکشویی آنلاین «زودشور» اعلام می‌کند که بعد از سه ماه ادغام با خشکشویی «لاندراپ» به دلیل هماهنگ نشدن در بحث مدیریتی کارها، تصمیم گرفته‌اند این ادغام را لغو کنند.

به گزارش @peivast محمد رهی تاکید می‌کند که یکسان نبودن اهداف مدیریتی این ادغام را با شکست مواجه کرده است. زودشور و لاندراپ تیر ماه سال جاری برای کاهش هزینه‌های مشترک و گسترش بازار با یکدیگر ادغام شدند.

مدیرعامل زودشور در توضیح شکست این ادغام به @peivast گفت: «شهریور ماه سال جاری و بعد از پایان زمان ۳ ماه اولیه قرار داد تصمیم گرفتیم به همکاری‌مان با لاندراپ پایان دهیم. بایکدیگر از نظر مدیریتی اختلاف زیادی داشتیم.»

او ادامه داد: «بعد از ادغام تازه متوجه شدیم که لاندراپ زیرمجموعه شرکت «بازاریابی شبکه بیز» است و تزریق‌های مالی به لاندراپ از طریق این شرکت انجام می‌شود. به همین دلیل هم دخالت‌های این حمایت‌کننده مالی در بحث‌های مدیریتی باعث شده بود نتوانیم کارها را به درستی پیش ببریم.»

محمد رهی با اعلام اینکه ادامه داشتن دخالت‌های مدیریتی از سمت حامی مالی لاندراپ می‌توانست باعث سقوط هر دو شرکت شود توضیح داد: «ادغام هم مانند ازدواج است، وقتی طرفین نتوانند دیدگاه‌‌های خود را یکسان کنند و دخالت‌های بیرونی هم روی اختلافاتشان تاثیر بگذارد کاملا طبیعی است که ازدواج‌شان با مشکل و در نهایت پایان همراه شود در مورد ادغام لاندراپ با زودشور هم دقیقا همین اتفاق افتاده است.»

@peivast

متن کامل این خبر را در سایت پیوست بخوانید:
http://pvst.ir/79x
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: