۱۳۸۵/۰۲/۱۳

اولين همايش ملي مديريت و رهبري سازماني

در تاريخ 5 و 6 شهريور امسال اولين همايش ملي مديريت و رهبري سازماني در هتل آزادي تهران برگزار خواهد شد

بهتر است خودتان در سايتشان بخوانيد
به نظر همايش خوبي مي آيد. بايد محورهايش را دوباره مطالعه كنم

كاش كميته اي يا سازماني مثلا سازمان ملي بهره وري اين همايشها و سمينارها را بررسي ميكرد و رتبه ميداد تا از تكرار مكررات و يا برگزاري سمينارهاي فرماليته جلوگيري ميشد.
مثلا چه خوب بود اگر فلان كنفرانس بين المللي كه ميخواست براي مثلا 100امين سال برگزار شود اگر نمره خوبي در سال قبل نميگرفت حق برگزاري نداشت
يا مثلا همين كميته بررسي ميكرد كه اصولا اين نوع كنفرانسها و همايشها و سمينارها چه تاثيري در مديريت كشور داشته اند و چگونه ميشد همه آنها را به يك سمت و هدف هدايت كرد و همه آنها در يك جهت عملي (نه تئوري) برقراري راهكارهاي افزايش راندمان و بهره وري و كيفيت و نيز افزايش سهم بازار هدايت شوند؟
يا اينكه اصلا چه سمينارهايي بايد برگزار بشود و چه سمينارهايي نبايد برگزار شوند چون مشابه آن موضوع در فلان ماه برگزار شده يا در شرف برگزاري است.
اصلا متولي اين سمينارها چه كسي است؟ كسي خبر دارد؟

به هر حال براي شركت كنندگان در اين همايشها و كنفرانسها آرزوي موفقيت روز افزون و ايجاد تغيير به سمت متعالي تر شدن را دارم

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
به خاطر اینکه به رعایت امانت علمی معتقد هستم ، هم عنوان شما را کامل نوشتم هم اینکه لینکشم کردم ولی .......................... نمیدونم چرا وقتی من وبلاگم رو به روز رسانی میکنم توی اون چند تا بالایی لیست شما قرار نمی گیرم....

ناشناس گفت...

عليرضا جان موفق باشي. لينک شما نيز اضافه شد

ناشناس گفت...

سلام
با توجه‌ به‌ اهميت‌ نقش‌ و جايگاه‌ مديران‌ در پيشبرد و تحقق‌ اهداف‌ ، برنامه‌ها و سياستهاي‌ سازمان ،ضرورت‌ دارد مديران‌ بمنظ‌ور روزآمدسازي‌ دانش‌ و اط‌لاعات‌ خود با تكنيك‌هاي‌ نوين‌ مديريتي‌ ، توجه‌ ويژه‌ ای به‌ مط‌العه‌ مط‌الب‌ منتشره‌ در خصوص‌ مقولات‌ و كاركردهاي‌ مختلف‌ مديريتي‌ داشته‌ باشند.
گروه تخصصي مدیریت شبکه اینترنتی متخصصین ( پارس درگاه) به آدرس : parsdargah.com، به منظور برقراري ارتباط و تبادل اطلاعات علمي و تخصصي ميان متخصصين ايراني داخل و خارج کشور, اساتيد, پژوهشگران, دانشجويان, مراکز علمي و تحقيقاتي,سازمانهاي دولتي, شرکتها, صنايع, سرمايه گذاران, نشريات و ساير افراد و مراکز نيازمند ، مرتبط و يا علاقمند به مباحث تخصصي اين رشته ايجاد شده است . اين گروه بصورت يک درگاه (پورتال) طراحي شده و داراي ساختار ويژه اي است،بطوريکه با عضويت در آن امکان دسترسي هر شخص يا سازمان به امكانات و ارتباط با اعضاي شبكه بطور برابر فراهم مي شود.
از شما دعوت مي کنم با عضويت در گروه ، علاقمندان علم مديريت را در تجارب و آموخته هاي خود سهيم فرمائيد.
ارادتمند :آرمين خوشوقتي

ناشناس گفت...

سلام
يك بار ديگر كه در مورد كفنرانس مديران كيفتي مطببي نوشته بوديد، نظرم را در مورد كنفرانسها گفتم
متاسفانه اكثر اين كنفراسنها بدون محتوي است و صرفا به تبليغات شركتهاي مشاوره و اساتيد معطوف مي شود
اميدوارم قدري از كميت اين كنفرانسها كاسته شود و به كيفيت و سوالهاي خوبي كه شما مطرح كرديد، پرداخته شود

ناشناس گفت...

سلام
خسته نباشيد آقاي مجاهدي
خب اينم در نظر بگيرين كه ما همه چيزمون بايد به همه چيزمون بخوره!!!!!
حقييقتا وجود كميته اي اين چنيني ضروريه. حتي اگه هزينه ايم داشته باشه مطمئنا از هزينه ي بر گزاري سمينارهاي غير كارامد كمتره.

ناشناس گفت...

سلام – مدتی است که به روز شدن وبلاگ شما ، از بخش اخبار سایت پارس درگاه ( وابسته به سازمان مدیریت و برنامه ریزی) باطلاع خوانندگان این سایت میرسد.
لطفا در صورت تمایل به تبادل لینک با این سایت ، با گروه مدیریت مکاتبه فرمائید.
ارادتمند : آرمین خوشوقتی