۱۴۰۰/۰۵/۲۵

eBiz's Post

من به روبیکا وکالت می‌دهم از طرف من، برای اثبات حسن نیت و عدم وجود هیچ نیت شر، راساً با مراجعه به پلیس فتا، نام و شماره تلفن افرادی که به نام من و کسب و کارهایم و برندهای ثبت‌شده‌ام کانال یا صفحه ایجاد کرده‌اند را به پلیس فتا ارائه کرده، برای وی تشکیل پرونده بدهد و اجازه بدهد دادسرای جرایم رایانه‌ای موضوع را بررسی کند.

به این ترتیب می‌توان اطمینان حاصل کرد روبیکا راسا این فرآیند را به شکل‌های مختلف ایجاد یا تشویق نکرده‌است.

در صورتی که روبیکا این کار را انجام ندهد، مراجعۀ تعداد زیادی متقاضی مانند من به پلیس فتا می‌تواند روند اجرایی پلیس فتا را مختل کند. به همین دلیل بهتر است روبیکا یکجا با ارائۀ تمام اطلاعات هویتی جاعلان اقدام به تشکیل پرونده به طرفیت از طرف شاکیان کند.


به این ترتیب حسن نیت روبیکا و عدم مداخله روبیکا در این فرآیند با پذیرش وکالت من و اقامۀ دعوی به طرفیت از طرف من، برای شخص من «احراز» می‌شود.


عادل طالبی
25 مرداد 1400

@kar_kasb
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: