۱۴۰۰/۰۵/۲۸

eBiz's Post

روبیکا عقب نشست/ تعلیق حساب‌های غیرفعال

عصر روز گذشته روبیکا در حساب توییتر خود خبر از غیرفعال کردن حساب هایی را داد که در یک ماه گذشته فعال نبوده اند. البته این را هم اضافه کرده صفحه ای به نام صفحه گزارش تخلف ایجاد خواهد کرد که کاربران بدون نصب روبیکا، بتوانند از سوءاستفاده از نام و صفحه خودشان مطلع شوند.

این اقدامات در حالیست که تا قبل از اطلاع رسانی فراگیر در مورد صفحات فیک ایجاد شده در روبیکا، چنین قابلیتی وجود داشت و می شد از طریق rubika.ir/username از وجود این صفحات اطلاع پیدا کرد که این صفحات از دسترس خارج شد و کاربران برای جستجو، باید حتما اپ را نصب می کردند.

متن توییت های روز گذشته روبیکا به شرح زیر است:

هم‌اکنون روبیکا در اولین اقدام موثر برای پالایش صفحات جعلی، تمامی اکانت‌هایی که هیچ فعالیتی در یک ماه گذشته نداشته‌ و یا به تعداد نامتعارف شناسه کاربری رزرو کرده‌اند را غیرفعال و شناسهٔ کاربری آن‌ها را تا راه‌اندازی «صفحه گزارش‌ تخلف‌» معلق کرد.

صفحه "گزارش‌ تخلف" چیست؟
روبیکا صفحه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از طریق آن می‌توان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، کاربرانی که با ایجاد صفحه به هر نحو از نام یا برند اشخاص حقیقی یا حقوقی سواستفاده می نمایند را گزارش نموده تا پس از بررسی، از دسترس خارج شوند.

حرفه؛ روابط عمومی: ماجراهای روبیکا پایانی ندارد خبرهای لغو مجوز این اپلیکیشن توسط ساترا دیروز خبرساز شد. خبری که بعداد توانگر گفت اصلا روبیکا مجوزی از ساترا نداشته که لغو شود.

حرفه؛ روابط عمومی | @ePRNet
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: