۱۳۹۹/۰۱/۰۴

eBiz's Post

پیرو توصیه های قبلی به فروشگاههای اینترنتی، ضروری است این روزها نسبت به راه اندازی سفارش گیری تلفنی و انتشار شماره تان به مخاطبین اقدام کنید
سفارش گیری میتواند در سایتتان و توسط اپراتور شما ثبت شود
بسیاری از افراد هستند که شاید مه مهارت کار با اینترنت را داشته باشند و نه امکانات سخت افزاری آنرا. اخذ تلفنی سفارشات بهترین راه برای جذب نیازهای این دسته از بازار است.
برای این منظور هم لازم نیست چند نفر با هم در یک اتاق جمع شده و منتظر زنگ خوردن بمانید.
ابزارهای نرم افزاری و سرویسهای مخابراتی در دست شما قرار دارد که میتوانید زنگها را بین منازل همکارانتان توزیع کنید
پردازش سفارشات مهمترین بخش کار است و همچنین فراهم کردن قابلیت لجستیک خوب برای آن
از فرصت استفاده کنید
این کار سو استفاده از موقعیت نیست. استفاده بهینه از فرصتهای پیش روی است.

اگر هدفی جز رفع نیاز کاربران داشته اید، اشکال اساسی در مدل ذهنی شما و تعریف شما در کسب و کار وجود دارد که قطعا این راه حلها که هیچ صد تای مانند آن نیز به شما کمک نخواهد کرد که موفق شوید.
یک سری چیزها بدیهی است. آنقدر بدیهی که دیگر قاعدتا باید در مدل ذهن و رویکرد شما به مسائل شکل گرفته باشد.

به افقهای دورتر فکر کنید و بیشتر مطالعه کنید

#کسب_و_کار

AlirezaMojahedi.com
t.me/s/AlirezaMojahedi
ble.im/eBizz
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: