۱۳۹۹/۰۱/۰۲

eBiz's Post

ادرو در دیجی‌کالا ادغام شد

ادرو، پلتفرم فعال در حوزه تبلیغات دیجیتال در تیم خرده فروشی آنلاین دیجی‌کالا ادغام شد. این ادغام در حالی اتفاق می‌افتد که تابستان سال ۱۳۹۷ دو سرویس تبلیغات آنلاین ای‌نتورک، و عدد برای کاهش هزینه‌ها و یکپارچه سازی خدمات در سرویس ادرو ادغام شده بودند.

به گزارش @peivast علی جعفری هم‌بنیان‌گذار ادرو اعلام می‌کند که بعد از گذشت دو سال از شروع پله به پله مذاکرات با دیجی‌کالا برای این ادغام، در نهایت آنها در آخرین روزهای اسفند سال ۱۳۹۸ توانسته‌اند به مرحله نهایی این ادغام برسند. به گفته او با این ادغام ادرو و محصولاتش به یک سرویس داخلی تبلیغات در دیجی‌کالا تبدیل شده‌اند.

علی جعفری در مورد جزییات این اداغام به @peivast گفت: «این یک ادغام کامل در دل دیجی‌کالا است که براساس آن تمام محصولات ادرو در حوزه تبلیغات در اختیار تیم داخلی دیجی‌کالا قرار می‌گیرد. این سرویس‌ها هم شامل پلتفرم‌های تبلیغاتی، همکاری در فروش و چند پلتفرم مخصوص تبلیغاتی است که برای دیجی‌کالا و در راستای ارتباط این شرکت با برندها و فروشندگانش توسعه داده شده‌اند.» آنطور که جعفری می‌گوید حالا با این ادغام او و مسعود خسروی به عنوان هم‌بنیان‌گذاران ادرو از این تیم جدا می‌شوند.

اما جعفری در پاسخ به این سوال @peivast که با این ادغام تکلیف تیم ادرو که از تیم‌های سرویس‌های آی‌نتورک و عدد نیز تشکیل شده بودند چه خواهد شد توضیح داد: «بخشی از نیروها که نزدیک به ۲۷ نفر بود‌ه‌اند در دو هفته گذشته تعدیل شده‌اند. در این زمینه البته بحث‌های مربوط به شیوع کرونا و کاهش درآمد شرکت نیز بی‌تاثیر نبوده است. از طرفی دیگر هم نزدیک به ۱۰ نفر از نیروهای شرکت که بیشتر در بخش مدیریتی و از تیم فنی ادرو بوده‌اند به تیم داخلی شرکت دیجی‌کالا می‌پیوندند.»

جعفری در پاسخ به سوال دیگر پیوست که آیا کرونا باعث شده تا آنها تصمیم نهایی برای ادغام با دیجی‌کالا را بگیرند نیز اعلام کرد که شیوع این ویروس عامل اصلی و دلیل آخر برای ادغام با دیجی‌کالا نبوده است. او در این مورد گفت: «نزدیک به دوسال پیش ما برنامه ادغام با دیجی‌کالا را پیگیری می‌کردیم و در این زمینه خبرهای مختلفی هم منتشر شده بود و براساس برنامه‌ریزی هم قرار بود ادغام نهایی در پایان سال ۱۳۹۸ رخ دهد. یعنی زمانی که ما پلتفرم تبلیغاتی خود همراه به تکنولوژی‌های لازم این کار را در اختیار تیم داخلی دیجی‌کالا بگذاریم.»
@peivast

متن کامل این خبر را در سایت پیوست بخوانید:
http://pvst.ir/7nx
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: