۱۳۹۸/۰۸/۱۴

eBiz's Post

یکی از اهداف سفرم به تبريز، بازدید از الکامپ یا همان Rinotex# بود. در اصل انگیزه اصلی سفرم شد که بعد از بیش از یکسال حال که حال پدر هم بهتر شده بروم تبریز
از نظر کیفیت شرکت کنندگان و معرفی اطلاعات غرفه ها که خیلی جاها واقعا می‌ماندم که الان این غرفه چه کسب و کاری انجام می دهد، نمایشگاه متاسفانه بسیار کم کیفیت بود ولی یک نکته بسیار بارز داشت
شاید بهترین اتفاق تجربه نمایشگاهی من بود
و آن هم چیزی نبود جز حضور دانش آموزان که از طرف مربیان و مدارسشان شرکت کرده بودند تا خلاقیتشان را به معرض نمایش بگذارند. با حداقل امکانات یک کار دستی.
بی اغراق بیشترین زمانم را صرف این بخش کردم و با تک تک آنها در مورد ایده شان صحبت کردم و تشویقشان کردم
اینها دانشمندان فردای ما هستند.
با چه اشتیاقی از طرحشان صحبت می‌کردند.
شاید باورتان نشود، در مورد جمع آوری زباله سطح دریا، چراغهای هوشمند راهنمایی، حتی تاتیر روی سلول یک بیماری ایده داشتند. در حد علم و دانش همین مقطع خودشان.
با مربیانشان صحبت کردم. گلایه هایشان راگوش کردم. از اینکه حتی به خودشان بها داده نمی‌شود چه برسد به ایده های این بچه ها. برخی حتی مخترع بودند. به نوبه خودم از کار ارزنده شان قدر دانی و تشکرکردم
برای تشویق هم که شده یادآوری کردم که شما نقش خیلی مهمی در ساخت فردای کشورمان و فردای جهان بازی کرده اید و من به عنوان هموطنتان به هیچ طریقی نمیتوانم سپاس به جای بیاورم
متاسف شدم که دلگرمی کوچک من اینقدر اثر می‌کرد که خوشحال می‌شدند حتی اشک در چشم برخی مردان جمع میشد.
غمم می‌گرفت ولی لبخند میزدم که اثر تشویق یک شهروند و یک بازدید کننده کمرنگ نشود
وقت ندارم وگرنه باز میرفتم تشویقشان کنم
درود بر آینده سازان

#کسب_و_کار

AlirezaMojahedi.com
@AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: