۱۳۹۸/۰۸/۲۱

eBiz's Post

ستون جدید در گوگل ادز: کانورژن / زمان


مدتی پیش گوگل با ارائه آپدیت جدیدی، ردگیری #کانورژن بر اساس زمان رو در #گوگل_ادز امکان‌پذیر کرد
مثلا اگه کاربر هفته پیش روی تبلیغ شما کلیک می‌کرد، یک هفته می‌چرخید و این هفته تصمیم به خرید می‌گرفت و کانورت می‌شد، گزارش گوگل در مدل پیشین، زمان کانورت رو هفته پیش نشون میداد

این کار یه خوبی داشت
تاریخ کانورت به تاریخ تبلیغ نسبت داده میشد
با این حساب ما میدونستیم کاربری که الان کانورت شد، چه روزی و با چه تبلیغی جذب ما شد
ومی‌تونستیم #RoI رو دقیق محاسبه کنیم

اما حالا ستون‌هایی به گزارش گوگل ادز اضافه شده مثل ستون “by conversion time” که بهمون اجازه میده کانورژن، و ارزش کانورژن رو بر اساس زمانی که اتفاق افتاده هم بتونیم ببینیم

البته همونطور که میدونیم، هنوز گزارش استاندارد، کانورژن رو مثل سابق نشون میده،
ولی حالا یه ستون دیگه هست که اگه تیکش رو بزنید، به گزارشتون اضافه میشه و زمان دقیق کانورژن رو بهتون نشون میده
حسن بزرگ این امکان جدید، اینه که دیگه گزارش‌های گوگل با گزارش‌های وب‌سایت خودمون هماهنگی خواهد داشت

در واقع آپشن جدید شش ستون به گزارش ما میتونه اضافه کنه که به این شرح هستن:

“Conversions (by conv. time)”
“Conv. value (by conv. time)”
“Value / Conv. (by conv. time)”
“All conv. (by conv. time)”
“All conv. value (by conv. time)”
“Value / all conv. (by conv. time)”


یکی از بزرگترین خواسته‌های یه مارکتر، داشتن کنترل بیشتر روی دیتاهاشه و از این جهت این خبر خیلی خوبیه برامون



#اخبار_روز - #گوگل - #تبلیغات


————————


در الیون از برجسته‌ترین نکات و خبرهای دیجیتال مارکتینگ باخبر میشین
مطالبی که با هشتگ نکات_آموزشی منتشر می‌کنم، به دقت دستچین شدن تا مطمئن باشم بهترین‌ها رو باهاتون به اشتراک می‌ذارم
ما رو با دوستانتون شیر کنین

@ElionMarketing
@ElionMarketing
@ElionMarketing
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: