۱۳۹۸/۰۴/۲۹

eBiz's Post

شما هم عکس پیر شده‌اتون رو توی اینستاگرام گذاشتین یا از این قافله جا موندین؟

توی این یکی دو روز تقریبا هربار که اینستاگرام رو باز میکنی چند نفری از دوست و غریبه رو میبینی که با برنامه FaceApp یک عکس پیر شده از خودش یا یکنفر دیگه رو درست کرده و به اشتراک گذاشته! دیروز هم که برای ۲-۳ ساعتی پیش یکی از شرکتهای مشتری بودم و داشتم براشون یک کارهایی انجام میدادم دیدم که بچه‌ها هی دور هم جمع میشن و با عکسهایی که درست میکنن هار هار میخندن و خوشحالن

راستش دیگه دیشب نتونستم مقاومت کنم و گفتم که بیام و من هم نصب کنم! مرحله اول که خب مجبور شدم زیر کلی از عکسها بگردم تا بالاخره یکی رو پیدا کنم که اسم برنامه رو نوشته باشه تا بفهمم با چی این عکس پیر شده رو درست کرده؛ بعدش هم که خب مراجعه به AppStore، دانلود و نصب برنامه! خب تا اینجای کار که خیلی موضوع عجیبی نیست و به نظر خیلی هم بامزه است! اما موضوع وقتی جالب میشه که برنامه رو اجرا میکنی و میخوای باهاش یکی از این بامزه بازیها رو دربیاری میبینی که دسترسی به شبکه و اینترنت میخواد، دسترسی به عکسهات هم میخواد و حالا یکمقداری مشکوک میشی که شبکه و اینترنت دیگه چرا؟

نتیجه این شد که یک سرچی توی اینترنت کردم و دیدم که به به! کلی حرف و حدیث پشت این برنامه هست...

نوشته کامل رو اینجا کلیک کنید و بخونید!
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: