۱۳۹۸/۰۴/۲۲

eBiz's Post


یکی از دوستان قصد دارند سورس کد وب سایت و اپلیکیشن اندروید آنرا یکجا با هم واگذار کنند. شرایطی که برایم ارسال شده است را در زیر میخوانید:

سورس کد وبسایت اقساطی (بهمراه اپلیکیشن اندروید) بفروش می رسد.

سورس کد طوری طراحی شده است که همه انواع کسب و کار مبتنی بر آگهی را پوشش می دهد. در قسمت مدیریت تمام امکانات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.
هر فیلد و هر پارامتری که مورد نیاز کسب و کارتان است را بدون نیاز به برنامه نویسی ایجاد و پارامترهای آنرا تعریف کنید. برای نمایندگان تان دسترسی محدود یا نامحدود ایجاد کنید. تایید یا رد آگهی , مدیریت کاربران و مدیریت آگهی ها, امکان تبلیغات , درگاه فروش تعریف شده, طراحی شده بر اساس پارامترهای لازم بر یک سئوکار, امکان ایجاد هدفمند محتوا, چند زبانه بودن و ... بدون نیاز به برنامه نویسی و فقط از طریق کلیک و تایپ پنل فرماندهی, از امکانات این سورس کد معظم می باشد.
در صورتی که بخواهید از ابتدا چنین وبسایتی را برنامه نویسی کنید, کلی هزینه که بالاتر از قیمت ارائه شده بر یک سایت و اپ کامل و متناظر آن می باشد و نیز ماهها زمان صرف خواهد شد که این بمعنای از دست دادن ماهها درامد و سود و فرصت بازار می باشد.
لازم بذکر است که این سورس بدون فیلد و پارامتر این وبسایت بفروش می رسد. بنحویکه شما فیلدها و پارامترهای کسب و کار مورد نظر خود را ایجاد خواهید کرد. نحوه ایجاد آیکون و فیلد و پارامتر در یک دوره دو ساعته آموزش داده خواهد شد.
سورسها با زبان PHP نوشته شده و قابل توسعه بوده و شما میتوانید آنرا توسعه داده و قابلیهای جدیدی به آن اضافه کنید.

برای کسب اطلاع بیشتر شماره و سوال خود را در پیام خصوصی ارسال کنید تا ارتباط شما با فروشنده برقرار گردد.

#معرفی_سایت
Mojahedi.ir
@AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: