۱۳۸۶/۰۱/۰۳

شنيدن صداي دوست يا پيام كوتاه

هيچ وقت نه ايميل و نه پيام كوتاه جاي شنيدن صداي دوست يا كارت پستال تبريك سال نو را نخواهند گرفت. نو شدن سال بهانه خوبي است تا از بسياري از دوستان قديمي كه بر اثر گرفتاري هاي روزمره كمتر فرصت ميكنيم تماسي برقرار كنيم يادي كنيم و صدايشان را بشنويم.
ارسال پيامهاي كوتاه گروهي هرگز جاي خود را به گپ كوتاه تلفني يا كارت پستالي امضا شده نخواهند داد. اين فرصت را از دست ندهيم. هنوز فرصت باقي است.


ديروز ايميلي شخصي از پروفسور مولنار مدير ارشد سازمان كيفيت اروپا دريافت كردم كه مرا براي شركت در 51 امين كنگره كيفيت اروپا كه در مجارستان برگزار ميشود و مصادف است با 35 امين سالگرد تاسيس سازمان كيفيت مجارستان دعوت كرده بود و فرمهاي ثبت نام را نيز ضميمه كرده بود.
اگر به خاطر داشته باشيد در پستي كه در زمان برگزاري كنفرانس هفتم مديران كيفيت نوشته بودم كه ايشان مرا به اين كنگره دعوت كرد و من فكر كردم تعارف كرده است! ولي واقعا با اين ايميلش نشان داد تعارفي در كار نبوده است.
برنامه تقريبا با سوم خرداد مصادف است.
به هر حال اگر علاقمند بوديد از طريق سايتي كه در بالا لينكش داده ام مكاتبه كنيد.

با اينكه در ايام تعطيلي بسر ميبريم ولي تغيير زيادي در خودم احساس نميكنم و به نظرم سرعت بهبود يافتنم چندان تعريفي ندارد. به هر حال زمان زيادي بايد بگذرد.
هنور حوصله مطالعه عميق يا كاري كه فكرم را زياد مشغول كند ندارم.
اين مشكل را هم زمان حل خواهد كرد فقط بايد كمي حوصله كنم.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای مجاهدی
سال نو مبارک
چندین بار به وبلاگتون اومدم ولی نمی تونستم کامنت بذارم

ببخشید
حالتون چطوره؟
انشاا.. به زودی زود به صحت و سلامت کامل برسید

و امیدوارم سال جدید برای شما سالی پر از موفقیت بهروزی و سلامت باشه

در پناه حق
یا علی

Hassan Etaat گفت...

سلام آقای مجاهدی
سال نو مبارک - روزهای بسیار پر کاری را در اواخ سال گذشته پشت سر گذاشتم طوریکه برای بسیاری از امور روزمره نیز فرصت نداشتم. از اینکه در دوران عمل و نقاهت شما سری نزدم متاسفم. امیدورام سریعا سلامتی کامل را بدست آورید. در سال جدید من در تهران هستم و امیدوارم در اولین فرصت شما را از نزدیک ببینم.
اطاعت

ناشناس گفت...

سلام آقاي مجاهدي.سال نو مبارك. خوشحالم كه سلامت هستين و اميدوارم هميشه سالم و در همه ي كارهاتون موفق باشين. ببخشيد كه با تاخير كامنت گذاشتم درگير آزمون ارشد بودم كه متاسفانه اون طوري هم كه مي خواستم نشد. باز هم براتون آرزوي سلامتي وشادي و موفقيت مي كنم.

ناشناس گفت...

" آمد بهار خرم و آمد رسول يار " و همه بي‌قرار از رسيدن هفدهم ربيع‌الاول فصل شكفتن تكريم اخلاق انسانها، فصل بزرگ رهايي و آزادگي مي‌شوند.

هفدهم ربيع الاول سرآغاز بهار جاوداندگي انسانيت ، فتح‌المبين همه قلوب است و افشاندن گل نبوت است بر شاخه سار هستي و جهان آغار مي‌شود با تولد خورشيد عالم تاب و اين چنين جهان هستي به روشني مي‌رسد.

سلام بر ربيع ، همان بهاري كه دلها را به هم گره مي‌زند و دستها را به هم پيوند مي‌دهد و مهر را گسترش مي‌دهد و سلام برخورشيد ماه ربيع، خورشيدي ، كه به مكتب نرفت،اما مساله آموز صد مدرس شد و سلام بر ستاره‌هاي ماه ربيع، كه انتشار نور الهي را در تاريخ گستراندند.

Unknown گفت...

به نام خدا
دوست عزيز و گرامی در سايت محترم ابتدا اجازه می خواهم تا فرا رسيدن نوروز باستانی ۸۶ را از سوی نشريه آهنگ صنعت به شما تبريک عرض نموده سالی سرشار از موفقيت برای شما آرزو نمايم .
همچنين پيشنهاد می نمايم با توجه به رسالت آهنگ صنعت و در صورت صلاحديد و تماس نزديکتر شماره تماس ( ترجيحا موبايل) و ايميل خود را از طریق ارسال به ایمیل ما مندرج در همین صفحه در اختيار ما قرار دهيد ما تصميم داريم تا صاحبان وبلاگها و سایتهای معتبر داخلی مهندسی صنایع و مدیریت را در یک همایش دعوت نماییم . لذا از شما بزرگوار در انجام اين امر تقاضای همکاری و مساعدت داريم و خواهشمنديم در صورتيکه شما نيز وبلاگ و يا سايت متناسب با اين دو رشته در نظر داريد اين پيغام را به آنها ارسال نماييد و يا به معرفی نماييد تا اطلاع رسانی بصورت گسترده صورت پذيرد. پيشاپيش از مساعدت شما کمال تشکر و قدردانی را دارد.

ناشناس گفت...

با سلام
سایت توسعه شبکه مهندسی صنایع ایران با هدف ایجاد سیستم یکپارچه مهندسین صنایع ایران مفتخر خواهد بود که با شما همکاری نماید.برای همکاری بیشتر در زمینه علمی و توسعه شبکه مهندسی صنایع ایران ما را یاری نموده و ما را از نظرات خود مطلع کنید. در صورت تمایل مدیریت سایت از تبادل لینک با شما استقبال خواهد نمود.

ناشناس گفت...

با سلام
سایت توسعه شبکه مهندسی صنایع ایران با هدف ایجاد سیستم یکپارچه مهندسین صنایع ایران مفتخر خواهد بود که با شما همکاری نماید.برای همکاری بیشتر در زمینه علمی و توسعه شبکه مهندسی صنایع ایران ما را یاری نموده و ما را از نظرات خود مطلع کنید. در صورت تمایل مدیریت سایت از تبادل لینک با شما استقبال خواهد نمود.
www.iiend.com

سید هاشم هدایتی گفت...

salam barshoma
az didane weblogtan masroor shodam
an ra link zadam
www.wetowej.blogfa.com
hedayati