۱۳۸۵/۱۲/۱۰

فعلا تا بعد

بالاخره بعد از آن دردهايي كه پارسال مرا ناراحت ميكرد بعد از كمي تنبلي و صبر كردن براي اينكه زمان مساعدي براي جراحي كردن كيسه صفرايم فراهم بشود فاصله بين دو ترم را غنيمت دانستم و بعد از اينكه ظرف دو هفته با 6 دكتر جراح مشاوره كردم بالاخره راي به دكتر مرتضي صادقي دادم تا با جراحي لاپاراسكوپي روز شنبه 12 اسفند عمل جراحي براي خارج كردن كيسه صفرايم صورت بگيرد.
اين پست را از دو جهت نوشتم.

يكي آنكه آقاي دكتر مرتضي صادقي را كه متخصص جراحي داخلي و لاپاروسكپي است را به شما معرفي كنم تا اگر خداي نكرده نيازي به چنين جراحي هايي داشتيد به ايشان كه متخصص بسيار خوش اخلاق و منصفي هستند مراجعه كنيد.
جراحان ديگر هم همه خوب بودند ولي برخي به صورت باز عمل ميكردند و برخي اجرت بسيار زيادي را درخواست ميكردند.
آدرس ايشان كوچه نبش بيمارستان ساسان، ساختمان پزشكان 99 است

ديگر آن كه يك خداحافظي كوتاه مدت از شما داشته باشم. چون بالاخره جراحي است و همه چيز دست خداست. از طرفي چون ممكن است در حين عمل روش تغيير جراحي من به باز تغيير كند و دوره نقاهتم طولاني تر شود شايد مدتي نتوانم بنويسم.
من زود بر ميگردم. يعني بايد زود برگردم چون ترم جديد از چهارشنبه شروع ميشود و كلي هم كار پايان سال داريم.

در هر صورت اگر قصوري از من سر زده يا به دلايل مختلف باعث شدم تا ناخواسته شما را دل آزرده كنم همين جا از شما پوزش ميطلبم.

فعلا تا بعد...

۱۳ نظر:

parviz گفت...

انشاالله صد سال زنده باشید
اون عروسکها هم تکذیب شد خیالتون راحت باشه

ناشناس گفت...

سلام آقای مجاهدی
براتون آرزوی سلامتی دارم
امیدوارم هرچه سریعتر حالتون بهتر بشه
منتظر نوشته های پربارتون هستم
به امید دیدار

ناشناس گفت...

سلام
جناب آقای مجاهدی
من از طرف خودم و تیم بتسا برای شما آرزوی سلامت می کنیم.
انشاء الله که همیشه سالم و سلامت باشید.

سید علی گجراتی
سایت مهندسی صنایع - بتسا
www.betsa.ir

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم هرچه زودتر بهبودی حاصل بشه
بای

ناشناس گفت...

سلام عليرضا خان
اميدوارم عملت باموفقيت انجام بشه و به سلامتي هرچه زودتر کنارخونواده برگردي و سال تحويل کنارشون باشي.
من رو هم بيخبر نذار.
از خداوند متعال برات آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.
منتظر کامنتهاي پر محتوات ميمونم.
آرمين خوشوقتي

ناشناس گفت...

سلام آقاي مجاهدي
برايت از خداوند منان طلب سلامتي و طول عمر دارم.

ناشناس گفت...

ba salam be shoma jenabe agaye alireza mojahedi. man mohammad karimi modire webloge badban.blogfa.com hastam. gablan eftekhare ashenaee ba shoma ro dashtam. omidvaram man ro yadetun umade bashe. az zamani ke jabehaye mahsule shoma ro ba brande zibayetan dar daneshgahe khodam didam eftekhar kardam az dusti ba shoma. alan ham ke be blog shoma moraje kardam didam ke vaseye modati be dalile amale jaraei geibat darid. az khoda mikham ke amaletun be khubi tamum beshe. albate bloge man dochare eshkalate fanni az tarafe blogfa.com shod.agaye mojahedi man modati ast ke darsam ro dar reshteye mohandesie shimi tamum kardam. alan ham ba tavjo be alagei ke be MBA dashtam va daram dar hamin reshte dar daneshgahe PAYAME NOUR sherkat kardam(doreye faragir).dar har sourat arezuye salamati vasatun dram. dar sadad hastam webloge jadidi ro rah andazi konam ke hatkan be etelae shoma khaham resund.
M.Karimi

ناشناس گفت...

جناب آقای مجاهدی صمیمانه برایتان آرزوی صحت و سلامتی دارم
امیدوارم موفق و پیروز باشید

ناشناس گفت...

جناب آقای مجاهدی
با سلام
امیدوارم هر چه زودتر سلامتی مجدد حاصل شود و شما دوباره به فعالیت زیبایتان ادامه دهید

ناشناس گفت...

سلام علیرضای عزیز . دوست و استاد بسیار خوب . متاسفانه 5 روز بعد از گذاشتن مطلبت و احتمالا 3 روز بعد از عمل جراحیت آمده ام . تاخیرم را با پوزشی بسیار بپذیر . عمل آسانی نیست اما انشالله که زود تر بهبودیت حاصل و به کار و درس و زندگی روزمره بپردازی .

شاد باشی. دیگران رو هم شاد کنی.

ناشناس گفت...

سلام. اصلاً نگران نباشید . ان شاءالله که عمل جراحی صد درصد موفقیت آمیز خواهد بود و شما خوب و خوش و سالم و سرحال خواهید شد.

ناشناس گفت...

salam
compot ha ro tanhae khordi o ma ro khabar nakardi, delemon barat tang shode, enshaalah zod tar bebodi hasel beshe bebinimet.

ناشناس گفت...

سلام آقای مجاهدی
از دوستان خبر کسالت شمارو شنیدیم
خوشحالم که عملتون با موفقیت انجام شده و امیدوارم هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل شود
مشرفی