۱۳۸۵/۱۲/۲۵

سال نو مبارك

خوشبختانه به سرعت رو به بهبودي هستم و حتي توانستم سر كلاسهاي درس حاضر شوم و برخي از كارهاي آخر سال شركت را هم انجام دهم.
به لطف پرسنل خوبي كه دارم فشار و استرس زيادي را از بابت عدم حضور در شركت و طي نمودن دوران نقاهت و كارهاي ايام پايان سال تحمل نكردم و كارها به خوبي حتي بهتر از زماني كه خودم در شركت حاضر باشم پيش رفت و انجام شد. در همينجا از يكايك آنها متشكرم

با اينكه شركت از پنجشنبه تعطيل شد ولي سعي خواهم كرد در يكي دو روز باقي مانده كارهاي عقب افتاده ام را انجام دهم

به هر حال ضمن تشكر از بزرگواريها و اظهار الطاف دوستان بسيار ارجمندي كه همواره به من لطف داشتند از فرصت استفاده ميكنم و سال نو را خدمت همه شما عزيزانم تبريك عرض نموده و براي شما و خانواده محترمتان سالي سرشار از سلامتي و شادي و بركت را آرزو ميكنم و اميدوارم در سال آينده به همه اهدافي كه در نظر داريد و يا برايش برنامه گذاشته ايد برسيد

۵ نظر:

ناشناس گفت...

hi dear

i have not read your weblog for long time but i have seen your comment on others
i am happy as human being that your have find back your health
happy new year

ناشناس گفت...

سلام
سال نو مبارک
با تقدیم بهترین آرزوها برای شما و خانواده محترم
شاد باشید

ناشناس گفت...

جناب آقای علیرضا مجاهدی
با سلام و احترام
فرا رسيدن نوروز ۸۶ را به شما و خانواده محترم تبريک عرض نموده و اميد بر آن که سال جديد سالی سرشار از موفقيت برای شما و خانواده محترم باشد.

گروه مهندسی صنايع - بتسا
www.betsa.ir

ناشناس گفت...

خوشحالم از آشنایی با بلاگ شما،
من در حال انجام پایان نامه ام در زمینه هوشمندی رقابتی هستم، و مطالب زیادی در اینترنت پیدا نکردم.

ناشناس گفت...

علیرضای عزیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی روزها و سالی خوش و سرشار از موفقیا برایت . خیلی خوشحالم که حالت بهتر شده و تا بهبودی کامل فاصله ی چندانی نداری .

موید باشی رفیق