۱۳۸۵/۱۲/۱۸

و به لطف خدا من برگشتم

سلام دوستان عزيز

چقدر خوشحالم كه دوباره با شما در تماس هستم
از يكايك بزرگواراني كه از طرق مختلف جوياي حال من بودند بينهايت سپاسگزارم
فعلا انرژي زيادي ندارم
فقط خواستم شما را از نگراني خارج كنم.
متاسفانه دو روز بعد از عمل جراجي من و در حاليكه تازه به منزل برگشته بودم بعلت خونريزي داخلي شديد يك عمل جراحي ديگر به صورت اضطراري بر روي من صورت گرفت كه به لطف خداوند متعال دوباره برگشتم.

براي همه شما عزيزانم سلامتي و تندرستي را آرزومندم


متن اضافه شده: ظاهرا فيلمي با عنوان 300 فردا اكران ميشود كه بر عليه ايرانيان تاريخ در آن تحريف شده است. براي مشاركت در بمب گوگلي روي اين لينك كليك كنيد: 300 the movie

براي كسب اطلاعات بيشتر اينجا و اينجا و اينجا را بخوانيد
تعداد كليكها بر روي لينك فوق براي فعاليت درست بمب اهميت دارد

۷ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام دوباره آقای مجاهدی عزیز
خیلی خوشحالم که عملتون با موفقیت انجام شد و رو به سلامتی هستید
امیدوارم هرچه زودتر دوره نقاهتتون تموم بشه و با قدرت هرچه بیشتری نسبت به قبل به کارهاتون برسید
با تشکر

ناشناس گفت...

خدارو شکر.
انشاءالله هميشه صحيح و سالم باشي و سايت روي سر خونواده.

ناشناس گفت...

سلام
خوشحال شدم . اميدوارم هميشه سلامت باشيد

ناشناس گفت...

علیرضای نازنین بسیار خوشحالم که حالت ره به بهبودی نهاده . انشاالله خیلی زود بهبودی کامل حاصل شود .
من هم شنیده ام راجع به فیلمی به نام 300 که توهین به خشایارشاه و شاهان و فرهنگ ایرانیست . بنا بر شنیده ها و خوانده ها ( و نه دیده ها ) بمب گوگل را حمایت می کنم .

شاد زی

ناشناس گفت...

سلام
سال خوب و پرباري براتون آرزو مي كنم.
پيشاپيش عيدتون مبارك
بختائي

ناشناس گفت...

سلام
بسیار خوشحال شدم با آرزوی سلامتی کامل
موفق و پیروز باشید

ناشناس گفت...

سلام
خوشحالم که صحیح و سالم هستید
امیدوارم به زودی شما را پر انرژی ببینم

شاد باشید