۱۳۸۵/۰۵/۱۶

دو كنفرانس بين المللي و يك همايش

دعوتنامه هاي دو كنفرانس و يك همايش به دستم رسيد بهتر ديدم به اطلاعتان برسانم تا اگر خواستيد شركت كنيد:

سومين كنفرانس بين المللي مديريت پروژه:
اول و دوم اسفند 85 در سالن اجلاس سران در تهران برگزار خواهد شد. اطلاعات بيشتر را در سايتشان پيدا خواهيد كرد.

دومين كنفرانس بين المللي مميزين و سرمميزين سيستمهاي مديريتي:
اين كنفرانس در تاريخهاي 20 و 21 آبان 85 در سالن همايشهاي بين المللي رازي در تهران برگزار خواهد شد. متاسفانه هيچ وب سايتي را معرفي نكرده اند و من هم در اينترنت چيزي پيدا نكردم. براي همين مجبورم نشاني دبيرخانه را اينجا درج كنم:
تهران - خيابان ميرداماد ميدان مادر - خيابان وزيري پور - كوچه باغياني - شماره 21 واحد 5 تلفن 22267268 الي 9

همايش ارتباطات، پل پيروزي در كنشهاي سازماني:
در تاريخ 26 و 27 شهريور 85 در سالن همايش هتل سيمرغ تهران برگزار ميگردد. خوشبختانه سايتي براي اين منظور دارند كه گرچه كامل نيست ولي اطلاعات لازم را بدست مي آوريد. سايتشان را در اينجا ببينيد.


ساعاتي قبل از دفتر جناب آقاي دكتر خرم با من تماس گرفتند و افتخار مجدد نصيبم شد تا صداي گرم ايشان را بشنوم و ايشان اجازه كاري را كه قصد دارم در خصوص ترويج رويكرد سيستمي انجام دهم را صادر فرمودند. اميدوارم بتوانم به نحو احسن از عهده انجامش بر بيايم. خبرهايش را در پستهاي بعدي به اطلاعتان ميرسانم.
از بزرگواري و لطف ايشان در همينجا سپاسگزاري ميكنم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز
وبلاگ جالبي داري بهت تبريك مي گم ،، وقتي وبلاگ تو مي خوندم بحثهايي راجع به كيفيت محصول و اينجور چيز ها خوندم راستش خيلي در اين مورد اطلاعات ندارم ولي يه چيزيو كه مي خوام بدونم راجع به كيفيت خدمات در ايران آيا هيچ استانداردي براي كيفيت خدمات وجود داره مطمئنا جهت محصولات همچين استانداري را ما داريم ولي كي و كجا بر روي خدمات نظاره مي شه ؟ مي دوني من خودم مديربازرگاني يه شركت خدماتي هستم و هميشه توي اين فكرم كه كيفيت خدمات چطوري اندازه گيري مي شه و چطور مي شه كيفيت خدمات را بالا برد؟
اميدوارم كه هميشه وبلاگتون دائر باشه و پر از مطالب خوندني مثل هميشه فعلاً