۱۳۸۵/۰۵/۱۵

دعوت به همكاري با ستون مديريت روزنامه جهان اقتصاد

روزنامه جهان اقتصاد از من خواسته است تا براي ستوني در صفحه مديريت آن روزنامه مطالبي تهيه و ارسال كنم.
گرچه من آنها را به آرشيو وبلاگم ارجاع دادم ولي با توجه به متفاوت بودن ادبيات وبلاگ و روزنامه از من اجازه خواستند كه در صورت استفاده تغييراتي در بخشهايي از آن بدهند و ادبياتش را اصلاح و برخي قسمتهايش را حذف كنند.
از من همچنين خواستند تا همه عزيزان خصوصا سروران وبلاگ نويس در زمينه مديريت را براي همكاري با آن روزنامه دعوت كنم. همه مطالب به ذكر منبع و ذكر نام نويسندگان قيد خواهد شد.
شايد فرصت خوبي باشد تا از اين طريق مخاطبان جديد پيدا كنيم و دانشمان را به چالش بكشيم. شايد دوستان جديدي بيايند و نظرات ما را نقد كنند و ما صيقل پيدا كنيم.
من سعي خواهم كرد در خصوص رويكرد سيستمي و ماركتينگ و مديريت كيفيت چيزهايي برايشان بنويسم

اين هم متن دعوت نامه آنها:
روزنامه جهان اقتصاد (نخستين روزنامه اقتصادی ايران) قصد دارد مطالب دوستاني كه در خصوص مديريت دست به قلم هستند و مطالبي را در اين خصوص منتشر ميكنند را در صفحه مديريت خود به چاپ برساند . لطفا در صورت تمايل با شماره تلفن (محمد جعفری )۰۹۳۲۹۰۸۸۷۷۴ و يا در ساعات اداری با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۲۹۵ الی ۹ تماس حاصل فرماييد. آدرس سايتشان هم اين است:
www.jahaneghtesad.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

شما همیشه به بنده حقیر لطف داشته اید ، این را هم به قبلی ها اضافه میکنیم.
بازهم متشکرم
ارادتمند:آرمین خوشوقتی