۱۴۰۰/۱۲/۲۹

eBiz's Post

پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را خدمت یکایک شما عزیزان تبریک عرض میکنم
امیدوارم سال آینده سالی پر از شادی و خیر و برکت باشد. به نظر من سال آینده پر رونق تر خواهد بود. نرخ ارز هم کاهش میابد که بسیار موثر است.
به هر حال آنقدر که مشکلات زیاد است هر روزنه ای باعث خوشحالی است.
در خیلی از موارد از تصمیم گیریها و رفتارهای مسئولان متاسف هستیم و این را نمیشود کتمان کرد. برخی موارد به قدری واضح و آشکار آسیب رسان است که آدم در خصوص سیاستها شک میکند و حتی گاها فکر میکنم نکند این تصمیم از یک نفوذی با قیافه خودی! و به قصد تخریب و آسیب نشات گرفته باشد.
امیدوارم سال آینده ببینیم که همه همدل و با جدیت در حفظ منافع و رفاه مردم و توسعه کشور در تلاشند
فراموش نکنیم که تک تک ما با رفتارمان مجموع رفتارهای اجتماعی را شکل میدهیم. در نوع واحد خودمان باید تاثیرمان را بگذاریم. ساده نگذرید.
به قول مولانا در غزل شمارهٔ ۱۱۹۷ دیوان شمس:
تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید
تو یکی نه‌ای هزاری تو چراغ خود برافروز

که یکی چراغ روشن ز هزار مرده بهتر
که به است یک قد خوش ز هزار قامت کوز

به هر حال از اینها که بگذریم تعطیلات نوروزی در پیش است و از این فرصت استفاده کرده و پیشنهاد میکنم در روزهای تعطیل در اوقات فراغتتان مطالب این کانال را از ابتدا مرور کنید. هر جا هم خسته شدید پست آخری که دیدید را به Saved Messages فوروارد کنید که بعدا بتوانید از همانجا ادامه دهید.
برای این منظور از این لینک استفاده کنید:
https://t.me/alirezamojahedi/1

تقریبا همه مطالب کانال به طور خودکار بر روی وبلاگم به نشانی زیر منتشر میشوند. (بجز مواردی که دارای عکس یا ویدئو ضمیمه هستند) در زیر هر پست چه اینجا چه در وبلاگم میتوانید کامنت گذاشته و یا سوالتان را مطرح کنید:
Weblog: alirezamojahedi.blogspot.com

اگر مایل هستید ویدئو های آموزشی را مرور کنید به کانالهای ویدئویی ام در یوتیوب مراجعه کنید:
Youtube: www.youtube.com/AlirezaMojahedi

چنانچه مایل هستید اسلایدهای آموزشی که در دوره های آموزشی ارائه گردیده را مرور کنید از سایت اسلایدشیر به نشانی زیر میتوانید استفاده کنید:
Slideshare: slideshare.net/alirezamojahedi

خوراک فیدهایم به نشانی زیر تولید میشود. میتوانید آنرا به فیدخوان مرورگرتان یا هر فیدخوان تخصصی که در وب و یا گوشی همراهتان از آن استفاده میکنید اضافه کرده و استفاده کنید:
RSS: http://bit.ly/37LwYMQ

راههای دسترسی به من در شبکه های اجتماعی به شرح زیر است که در کارت ویزیت نیز درج شده است. کارت ویزیتم برای دانلود در اولین پست این کانال https://t.me/alirezamojahedi/1 منتشر شده است.
ترجیح بر ارتباط به صورت آفلاین میباشد. برای ارتباط مستقیم از طریق تلگرام میتوانید از طریق آی دی @DrAlirezaMojahedi در تماس باشید. در شبکه های اجتماعی ام هم مرا فالو کرده و در ارتباط باشید:

eMail: alirezamojahedi@gmail.com
Web: http://www.AlirezaMojahedi.com
Twitter: twitter.com/AlirezaMojahedi
Instagram: www.instagram.com/AlirezaMojahedi
Linkedin: www.linkedin.com/in/AlirezaMojahedi
Facebook: www.facebook.com/AlirezaMojahedi


t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
By: Alireza Mojahedi via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: