۱۴۰۰/۱۰/۱۳

eBiz's Post

کار طراحی دوره جامع آموزشی مدیریت تجارت الکترونیکی از معماری سیستم و فرایندها و معرفی و بررسی ابزارهای راه اندازی نرم افزار سفارش گیری و نکات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی گرفته تا بررسی تجهیزات مناسب سایزهای مختلف و مدیریت عملیات و ده ها نکات ریز و درشتی که اصولا در یک کسب و کار فروش اینترنتی کالا یا خدمات باید مورد توجه قرار بگیرد را تقریبا تمام کرده ام.
تا به حال به این موضوع پرداخته نشده و اگر هم پرداخته شده بیشتر در مبحث مربوط به طراحی وب سایت و معرفی نرم افزار خلاصه شده و یا برخی ها در دوره های بازاریابی دیجیتال اشاره هایی به آن کرده اند.
خیلی از صاحبان کسب و کار هم اغلب کار طراحی تجارت الکترونیکی شان را به فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال میسپارند که خب مسلما یک کارشناس بازار خوب یک کارشناس و متخصص خوبی در حوزه کسب و کار نیست و آسیبهای زیادی به دلیل عدم توجه به خیلی از موارد موجود این حوزه به صاحبان کسب و کارها که عمدتا در ابتدای راه هستند وارد میشود.
برای همین لزوم شکل گیری چنین محتوایی را احساس میکنم و علیرغم اینکه مرا از اجرا به آموزش میکشد اما فکر میکنم بهترین گزینه خودم هستم که آنرا طراحی و اجرا کنم و تجربه و دانشی هم در طول اجراهای مختلف اگر کسب شده است ارائه کنم تا بلکه به زودی شاهد فعالیت متخصصانی باشیم که بتوانند بهتر و موثرتر صاحبان کسب و کار را در زمینه ایجاد و نگهداری و رشد کسب و کار آنلاینشان یاری کنند و مدیران این کسب و کارها و فروشگاههای اینترنتی نیز با رویکردی جامعتر با ابعاد کار مواجه شوند تا با عملکردی حرفه ای تر، بدون توجه به سایز فعالیتشان، تضمین بیشتری برای موفقیتشان شکل بگیرد.
به زودی کار تنظیم و تدوین محتوای هر بخش را آغاز خواهم کرد.
تا اینجای کار برای 3 شاخه اساسی و پر کاربرد از جمله فروش اینترنتی کالا مبتنی بر B2C و B2B و B2B2C ، فروش خدمات و نیز کسب و کار آنلاین بدون فروش مستقیم این دوره ها طراحی میشوند که در ابتدا با موضوع فروش اینترنتی کالا اولین ارائه را آغاز خواهم کرد و به تدریج 2 شاخه بعدی را ارائه خواهم کرد.
این دوره را قصد دارم به صورت زنده (در ابعاد محدود با توجه به محدودیتهای زمان آموزش خودم) و نیز به صورت آموزش از راه دور در فرمت بسته های آموزشی عرضه کنم.
برای این منظور سپاسگزار خواهم بود اگر نقطه نظر یا پیشنهادی دارید یا اگر در بستر پیاده سازی و حتی فروش آنلاین یا آفلاین راهکارها و پیشنهادهایی قابل اجرا دارید با من در میان بگذارید.

#کسب_و_کار #تجارت_الکترونیکی #آموزش #آموزش_راه_اندازی_فروش_اینترنتی
t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
By: Alireza Mojahedi via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: