۱۴۰۰/۰۵/۰۶

eBiz's Post

صرفا جهت اطلاع که قبلا یک نسخه مشابه خودکار روی پیام رسان بله ایجاد کرده بودم. دوست داشتید آنجا را دنبال کنید شاید فردا روزی به کار بیاید.
گرچه اندوه فقدان پدر به حد کافی برایم سنگین بود و این مسائل ناراحت کننده اخیر هم مزید بر علت شده است و دیگر نه دلی مانده و نه دماغی که بخواهم بنویسم.
ولی شاید هم بنویسم شاید هم نه. دارم سعی میکنم دیگر کمتر خبرها را دنبال کنم.
یکی از مخاطبین با زیرکی پیامی نوشته و اظهار لطف کرده اند که "اگر قرار است دیگر از تجارت الکترونیکی (که نخواهیم داشت) برایمان ننویسی لااقل از این دست صحبتهای مدیریتی و درس زندگی بنویس همچنان"
باید عرض کنم این لطف شماست و من درس زندگی اگر بلد بودم به کار خودم میبستم. ولی در کل اینقدرها هم آشش شور نیست و همه چیز از بین نمیرود. نا امید نباشید. یا بهتر است بنویسم امیدوار باشید. چشم سعی میکنم از سایر مسائل مدیریتی هم بنویسم.

#اجتماعی #کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: