۱۴۰۰/۰۱/۰۵

eBiz's Post

آقای جان رابرتز، رئیس دیوانعالی کشور آمریکا، در مراسم فارغ‌التحصیلی پسرش شرکت کرد و طبیعتا سخنران مراسم هم بود.
ترجمه قسمتی از سخنرانیش را با هم بخوانیم.
از دقیقه 10 در این ویدئو تماشا کنید:
https://bit.ly/2PqUWbk

"سخنرانهای این نوع مراسم معمولا برای شما بخت و اقبال مناسب آرزو می‌کنند،
ولی من این کار‌ را نخواهم کرد‌.
امیدوارم که هر‌چند یک بار با رفتار غیرمنصفانه مواجه بشوید تا ارزش عدالت را بفهمید.
به شما خیانت بشود تا اهمیت وفاداری را بیاموزید.
با عرض شرمندگی، گاهی تنها و بی‌کس بمانید تا بفهمید که تنها برای استفاده و ابزار قرار دادن دیگران با آنها دوست نشوید
برایتان گاهی بخت بد آرزو میکنم تا از اهمیت بخت و اقبال آگاه باشید و بفهمید موفقیت‌هایتان همه فقط به دلیل شایستگی نبوده، و همچنین شکست‌های دیگران هم کاملا حق آنان نبوده!
امیدوارم رقیبتان از شکستتان لذت ببرد و شادیها کند تا اهمیت بزرگ‌منشی را درک کنید. امیدوارم سایرین گاهی از خواسته‌های شما چشم‌پوشی کنند تا اهمیت شنیدن حرف دیگران را بفهمید.
و آخر اینکه فقط به اندازه‌ای درد آرزو می‌کنم که همدردی را بیاموزید.
همه این آرزوها را شنیدید، ولی واقعیت اینست که تمام این اتفاقات برای شما خواهد افتاد‌، چه من آرزو کنم چه نکنم.
اینکه از آنها چه یاد خواهید گرفت و چه سودی خواهید برد، بستگی دارد به توانایی شما برای دیدن پیغام پنهان در این اتفاقات."

#اجتماعی

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: