۱۳۹۹/۰۵/۳۰

eBiz's Post

مدیرعامل الوپیک در سیزدهمین شبانه‌های پیوست: به زودی سیستم تعیین قیمت شناور هوشمند در الوپیک راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل استارت‌آپ الوپیک، پلتفرم آنلاین جابه‌جایی مرسولات، در سیزدهمین لایو اینستاگرامی پیوست از راه‌اندازی سیستم تعیین قیمت شناور هوشمند روی الوپیک خبر داد. به گفته مهدی نایبی این سیستم درمرحله تست است و قیمت‌ها براساس شاخص‌های بسیاری مانند ترافیک، آب‌وهوا و تعداد سفیران در مناطق مختلف تعیین می‌شود و می‌تواند تا حدودی اعتراض سفیران نسبت به قیمت‌ها را رفع کند.

همچنین نایبی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود با پیوست اعلام کرد که این پلتفرم  می‌خواهد فعالیت پلتفرمش را به عنوان SaaS (نرم‌افزار به عنوان سرویس) گسترش دهد.

از سوی دیگر در این گفت‌وگو نایبی با صراحت کامل فضای ایجاد شده برای ورود شرکت‌های استارت‌آپی به بازار را با توجه به شرایطی که این روزها بورس پشت سر می‌گذار، یک حباب دانست و اعلام کرد که الوپیک  تا یک یا دو سال آینده قصد ورود به بورس را ندارد.

سفیران همچنین در این لایو اینستاگرامی به قیمت پایین الوپیک اعتراض داشتند که نایبی در پاسخ به آنها گفت: «ما هیچ‌گاه به عدد واقعی شاخص تورم دسترسی نداریم؛ اما می‌توان حس کرد که امسال تورم صد در صد به بالا خواهد بود و در این حالت تورم نجومی است. در کسب‌وکار خود باید تورم را به صورتی در افزایش قیمت درنظر بگیریم که هم منطقی باشد و هم مشتری و سفیران راضی باشند.» او توضیح داد: «ما می‌توانیم این قیمت را هر ماه به تدریج ۵ تا ۷ درصد افزایش دهیم. در عین حال باید بخش‌های مختلف و همچنین رقبا و پیک‌های آفلاین هم در نظر بگیریم. دو سال پیش میانگین قیمت درخواست‌‌‌ها در الوپیک ۷ هزار و ۵۰۰ تومان بودند و امروز این عدد به ۲۸ هزار تومان رسیده است. بنابراین در عرض دو سال قیمت‌ها را تقریبا ۳ و نیم برابر کردیم. یعنی با افزایش قیمت در کشور این افزایش قیمت ما تناسب داشت.»

@peivast

متن کامل این گزارش را در سایت پیوست بخوانید:
http://pvst.ir/8gx
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: