۱۳۹۸/۱۲/۱۰

eBiz's Post

علیرغم مشکلات، این موقعیت بهترین فرصت برای کسب و کارهای اینترنتی است که بتوانند فروششان را افزایش بدهند.
یکی از بهترین مزیتهای فروشهای آنلاین، تحویل کالا بدون نیاز به تردد مشتری است. چیزی که این روزها به خاطر خطر ابتلا به ویروس کرونا مردم سعی میکنند ازانجامش خودداری کنند.

بهترین فرصت است که کسب و کارهای آنلاین و فروشگاههای اینترنتی ضمن افزایش موارد حفظ ایمنی کارکنانشان و افزایش توجه به رعایت اصول بهداشتی فردی، استریل کردن کالا و محتوای داخل آنرا در زمان بسته بندی مورد توجه قرار داده و با اعلام آن به مشتریان این اطمینان را بدهند که کالاهای ارسال شده در مرحله بسته بندی پاکسازی شده و تا لحظه تحویل از آلودگی به دور بوده است.

قطعا قراردادن سفارشات داخل کیسه های پلاستیکی که درب آنها دوخته شده است به همراه یک پد الکلی در بیرون بسته که به مشتری امکان دهد قبل از باز کردن بسته کیسه را با پد تمیز کند (با یک برگه کوچکی که به این موارد اشاره میکند) نقش به سزایی در افزایش اعتماد به پاکیزگی و سللامت محتوای ارسال شده خواهد داشت.

با درج یک لیبل که علامت دستکش روی آن درج شده است، از مشتریان بخواهید حداقل تماس پوستی با کارتن مرسوله را داشته باشند و یا در زمان باز کردن آن از دستکش استفاده کنند.
قطعا شرکت ها متحمل هزینه بیشتری خواهند شد امانتیجه نهایی آن بخصوص در زمان بعد از بحران ارزش بسیاری ایجاد خواهد کرد.


AlirezaMojahedi.com
t.me/AlirezaMojahedi
ble.im/eBizz
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: