۱۳۹۸/۱۱/۲۷

eBiz's Post

نوروز در راه است
برنامه کسب و کار شما برای استفاده حداکثری این فستیوال فروش چیست؟
قطعا باید به تغییرات شرایط توجه کنید.
توجه به مواردی چون اقتصاد خانوار، درآمد سرانه، کاهش نقدینگی، کاهش قدرت خرید، کاهش ارزش پول و ... شرایط مانند سال قبل نیست.
پس لازم است خاص شرایط فعلی برای رسیدن به فروش بیشتر از برنامه های ترویجی جدیدی استفاده کنید و یا برنامه پارسال خودتان را بهینه تر کرده و مجدد در پیش بگیرید
فرصت زیادی در پیش ندارید و بهتر است از هفته بعد برنامه های شما معرفی شوند و در ایام پایانی بر تراکم تبلیغات خودتان بیفزایید
به راههای تبلیغاتی جدیدتر فکر کنید

و در اول و آخر همه اینها، به فروش فکر کنید
همه فعالیتها در نهایت باید منجر به افزایش فروش شوند
اگر کاری که میکنید فروش شما را تغییر نخواهد داد، پولتان را هدر ندهید
سال بعد با توجه به شرایط اقتصادی پیش بینی شده به این وجه نقد بیشتر نیاز خواهید داشت
پس درست و بهینه خرج کنید

قراردادن خدمات تکمیلی در جنب محصولات میتواند مزیت رقابتی ایجاد کند. آنها را با هم ترکیب کنید.
در ترکیب خاصیتی است که در اجزا نیست. این را از من به یادگار در گوشه دفترتان بنویسید

لازم نیست حتما ارزانتر از دیگران باشید. ولی لازم است مقرون به صرفه تر از دیگر انتخابها باشید. منظور صرفا کالای رقیب نیست
برخی از این انتخابهای پیش روی خریداران کلاهای رقبا هستند و برخی کالاهای جانشین که عمدتا به آنها توجه کافی نداریم
سعی کنید ترکیب مناسبتری را برای مشتریانتان تدارک ببینید

در این میان به فکر استفاده از شبکه های اجتماعی هم باشید. مفهومش این نیست که در اینستاگرام و فلانجا هم صفحه داشته باشید. مفهومش این است که از پتانسیل ویروسی شدن در شبکه های اجتماعی و روابط اجتماعی بهتر استفاده کنید.
به عبارتی کنکوری تر، کاری کنید که مشتری شگفت زده بتواند حسش را با دوستانش به اشتراک بگذارد و آنها هم بتوانند خیلی سریع و آسان، خرید دوستشان از شما را تکرار کنند

از این ساده تر نمیتونستم به مبحث پیچیده ای که پر از در هم تنیدگی عوامل است اشاره کنم.

قطعا کاسبی که به فکر رضایت مشتری اش باشد منفعت بیشتری خواهد برد
کاسبی تان پر رونق و پر منفعت باشد

#کسب_و_کار

AlirezaMojahedi.com
t.me/AlirezaMojahedi
ble.im/eBizz
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: