۱۳۹۸/۰۳/۱۹

eBiz's Post

رفتم و واقعا تاسف خوردم
خوبه که این دفعه حداقل حرص نخوردم.
اگر به الکامپ و سالن الکامپ استارز رفته باشید استندآپ استندها (یا همان غرفه های سرپایی) را دیده اید. اگر آنها مینی بودند اینجا میکرو بودند! و چیدمانشان بسیار بسیار بد بود طوری که وقتی با غرفه داری صحبت میکردی عملا راه تردد خیلی ها رو بسته بودی و خود غرفه داران هم در داخل غرفه دیگران بودند!

حیف این انگیزه ها و شوقها و تلاشها.

من بر حسب عادت همیشگی، با برنامه رفتم. از روی سایتشان و لیست شرکت کنندگان قبلی مواردی را لیست کرده بودم که با آنها گفتگو بیشتری داشته باشم. از 7 کاندیدم فقط با غرفه یکی از آنها مواجه شدم. به سایتشان که رفتم دیدم کلا بیش از 100 لوگو بدون اسم درج شده است که هیچکدام از استارتاپهایی که من لیست کرده بودم در آنجا نبودند. جز همان یکی.
عملا رفتنم بی حاصل هم بود. گرچه بهانه ای شد با بقیه هم آشنا شوم.
تهویه ها هم که درست کار نمیکردند و چیدمان آنجا بیشتر به من اینطور تداعی کرد که در اصل هدف شوآف کردن بوده است نه کار راه انداختن. یا شاید هم کار عده خاصی تحت عنوان حامی و ... باید راه می افتاد که ظاهرا داشت می افتاد!

#ارتباط

Mojahedi.ir
@AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: