۱۳۹۸/۰۳/۱۱

eBiz's Post

در یکی از ادارات علاف نشسته ام تا کارم انجام شود. برای همین از فرصت استفاده میکنم و این پست را منتشر میکنم

در ادامه این پست که به آن ریپلای زده ام و پستهای قبلی مرتبط با آن،خوشبختانه با اینکه زمان زیادی از آغاز برنامه مشاوره رایگان و مجازی کسب و کار و تجارت الکترونیکی پنجشنبه ها نمیگذرد ولی اقبال زیادی داشته و خوشبختانه ظاهرا از فیدبکهایی که به من منتقل میکنید معلوم است که مورد استفاده هم واقع شده و برای مخاطبان مفید بوده است.

ولی یک سری نکات را لازم میبینم برای عزیزانی که از این مشاوره راه دور استفاده میکنند یادآور شوم که حتما رعایت کنند:

1- سعی کنید درست به موقع در زمان تعیین شده برای شما حاضر شوید. یعنی نه یک دقیقه زودتر و نه دیرتر. چون قبل از شما فرد دیگری در حال مشاوره گرفتن است و با اینکه برنامه برای تایمهای 45 دقیقه تنظیم شده است گاها جمع بندی نهایی و سوال دقیقه نودی باعث میشود تا لب مرز تایم نفر بعدی پیش برویم و یا گاها لازم دارم قبل از شروع تایم بعدی به سایت و اطلاعاتی که در فرم درج شده است مراجعه کرده و حضور ذهن پیدا کنم.
تماس زود هنگام شما مزاحم میشود.
تماس دیرتر هم آسیبش به خودتان بر میگردد چون من برای تایم شما محدودیت دارم و محبورم به موقع به نفر بعدی برسم.
پس بهتز است که به موقع و سر وقت خودتان تماس بگیرید
2- درست است که از ابزارهایی نظیر اسکایپ و واتساپ (واتس اپ)استفاده میکنیم ولی این دلیل نمیشود که خودتان را مقید کنید تماستان تصویری باشد. خیلی وقتها همان تماس صوتی کفایت میکند و یا اینکه حداکثر لازم میشود برای نمایش چیزی، تصویر من روشن شود و یا تصویر شما . بدون تصویر سرعت هم بالاتر است. به هر حال شما حق انتخاب دارید و این موضوع کاملا به خودتان مربوط است.
3- قبل از برقرار شدن تماس سوالهایتان را لیست کنید. این کار کمک میکند از زمانتان بیشتری استفاده را ببرید و چیزی از قلم نیفتد و یا فراموش نشود
4- لطفا در زمان ثبت نام و درخواست رزرو، تا جایی که برایتان ممکن است فیلدهای فرم را تکمیل کنید. این کار به من کمک میکند شناخت بهتری از کسب و کار شما پیدا کنم و با اطلاعات بهتری سوالات شما را پاسخ دهم

خوشحالم که این برنامه به جوانان عزیزمان کمک میکند که پاسخ برخی سولاتشان را دریافت کرده و با ابهام کمتری مسیرشان را طی کنند.

اگر شما هم مایل هستید از برنامه مشاوره رایگان پنجشنبه ها در خصوص کسب و کار و یا تجارت الکترونیکی مورد علاقه تان استفاده کنید برای تنظیم وقت از این لینک استفاده کنید :
http://bit.ly/2YhhI5q

#ارتباط

Mojahedi.ir
t.me/AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: