۱۳۸۷/۰۴/۰۸

نخستین همایش ملی نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر

از من دعوت شده تا در یکی از پنلهای مدیریتی روز اول نخستین همایش ملی نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر حضور داشته باشم.
باعث خوشحالی بنده خواهد بود اگر بتوانم با وبلاگ نویسان محترمی که در زمینه تعمیرات و نگهداری می نویسند و در آنجا حضور خواهند داشت از نزدیک دیداری داشته باشم.
گرچه صبح اول باید در جلسه هیئت حل اختلاف دارایی که برایمان وقت تعیین نموده اند شرکت کنم و اگر به موقع تمام شود خودم را برسانم، ولی امیدوارم تاخیر نداشته باشم.
قبلا از لطف و بزرگواری دست اندرکاران این همایش که بنده را قابل دانسته اند تشکر میکنم.

پ.ن: حیف است این مطلب را نخوانید.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام
درروز کنفرانس خیلی دنبالتان گشتیم ( با ؟آقای برزگر ) ولی شما را نیافتیم . بهر حال قسمت نبود . ضمنا" روز 20 تیر با آقای برزگر در تهران هستیم اگر دوست داشتید قرار بگدارید تا شما را ببینیم .
حق شنو

Alireza Mojahedi گفت...

جناب حق شنو،
بنده فقط روز اول و در پنل سالن اصلی بودم و بعد هم که ناهار را در خدمت دوستان بودم و بعدش چون باید به کار از پیش تعیین شده ای میرسیدم ناچارا نتوانستم بقیه برنامه را بمانم. اگر بعد از مراسم افتتاحیه سری به سالن اصلی زده بودید حتما مرا می دیدید.
به هر حال این همایش حاصل زحمات شما بزرگواران بود که البته کتاب جناب برزگر هم یادگاری بسیار ارزشمندی است که نصیبم شد.
حیف شد که نتوانستم زیارتتان کنم. کم سعادتی من بود

ناشناس گفت...

با سلام دوست گرامی و عزیز جناب آقای مهندس مجاهدی
حضور شما و دیدن شما مشوقی برای ارائه بهتر مقاله برای من شد خیلی خوشحال و خرسند شدم از اینکه نتوانستم به صورت مفصل در خدمت باشم عذر می خواهم زیرا در سالن دیگر جزو هیئت داوری بودم و باید سریع به آنجا می رفتم.موفق و پیروز باشید به امید دیدار جلالی