۱۳۸۶/۰۵/۲۴

آغاز ثبت نام سمينار مديريت خدمات

سمينار مديريت خدمات كار ثبت نامش را رسما از امروز با درج آگهي در روزنامه هاي ايران و جام جم آغاز كرد. شركت مشاوره مديرت راهبران دانش و انديشه مديران برگزاري اين سمينار را بر عهده گرفته است.
با توجه به استقبالي كه تا كنون شده است برآورد ميگردد تعداد ثبت نام كننده زيادتر شود لذا با تغييراتي در برنامه، سالن بزرگتري در همان محل مركز آموزش موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني تدارك ديده شد و از طرفي به منظور حفظ كيفيت سمينار چون نميخواهم تعداد شركت كننده خيلي زياد شود ممكن است سمينار در دو دوره مشابه برگزار شود و عينا تكرار شود.
با توجه به اينكه برگزار كننده ديگر خود من نيستم لذا اگر قصد شركت در اين برنامه را داريد همين امروز اقدام كنيد تا خداي نكرده شرمنده شما نشوم.

اگر هم دوست داريد به عنوان حامي حضور داشته باشيد ميتوانيد از صفحه حاميان سمينار در جدول گزينه مورد نظر خود را انتخاب نموده و فرم را تكميل كنيد

آگهي سمينار را هم ميگذارم اينجا تا اگر خواستيد توزيعش كنيد.

دريافت فايل

صفحه اصلي سمينار هم از طريق آدرس http://service.htm.ir دردسترستان قرار دارد و همه اطلاعات مورد نياز و فرم ثبت نام در آن درج شده است

ديروز ملاقاتي با مدير سايت فروش بليطهاي قطار رجا داشتم.
براي همفكري جهت چاپ بليط قطارهايشان كمي با هم صحبت كرديم.
ظاهرا قصد دارند بليطهاي صادره از طريق سيستم اينترنتي را از طريق كيوسكهايي كه در دستگاههاي راه آهن نصب خواهد شد پرينت كرده و مسافر بليطش را همانجا دريافت نمايد
بعد از آنكه كمي در خصوص مسائل فني بليطها كه كاغذ خاصي هم خواهند داشت صحبت كرديم طبق روال هميشگي من كه از هر دري بخصوص درب سيستمها سخني ميگويم بحث به سيستم صدور بليطهايشان كشيده شد و من نظر خودم را در خصوص اينكه از اين كيوسكها براي ادامه پروسس سايت اينترنتي استفاده نكنند بلكه ابزاري باشد براي فروش مستقيم به روش ديگري، گفتم و خلاصه بحث به اينجا رسيد كههمين را هم كه الان دارند با من همفكري ميكنند در اصل نتيجه تصميمات 5 سال قبلشان است!!
اينكه حتي تغيير ساده طرح بليط يكسال است كه طول كشيده است!!!
از من خواستند كه براي طراحي سيستم يكپارچه كمكشان كنم ولي بعدا قانعشان كردم كه من براي كارهاي دولتي اينچنين و پروسس هاي چند ساله به درد كاري نميخورم.
چون عادت دارم كار را جمع و جور كنم و اصولا كار معطل كسي نشود و وقتي قرار است به خاطر يك طرح بليط 1 سال وقت صرف شود ديگر خود كار هم لوث ميشود و هم كهنه. چون قطعا در عرض كمتر از يكسال تغييرات ديگري به ذهن ميرسد كه ديگر قابل پياده كردن هم نيستند چون هنوز طرح اولي به بار ننشسته است.
خودشان هم متاسف بودند. البته اگر از آنهايي بودم كه در كنار كارهاي اينچنين با لفت پيدا كردن كار پول مفت هم بخورم قطعا برايم فرصت خوبي بود.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

Thanks 4 ur favor & Good Luck in ur plans:)

ناشناس گفت...

سلام سلام//خيلي دوس دارم تو يكي از سمينارايي كه خودتون برگزار ميكنين شركت كنم تا حالا كه فرصتش پيش نيومده .البته شما همين طوري تند تند برنامه داشته باشين حتما فزصتش پيش مياد//هميشه موفق باشين و سلامت//راستي تويه باكس كامنت وبلاگم توضيحات بيشترو اضافه كردم