۱۳۸۵/۰۷/۰۸

Radan-Brother

شركت برادر كاغذهاي رادان را براي تامين كاغذهاي مشتريانش برگزيد.
طي مذاكراتي كه با مدير عامل شركت نيكاسا نماينده برادر در ايران در دفترم داشتم تفاهمات اوليه جهت همكاري دو شركت صورت گرفت.
البته قرار است ظرف هفته جاري و آينده جزئيات بيشتر مشخص شود و با اين تفاهم از اين پس علاوه بر اينكه محصولات رادان در كنار محصولات برادر به مشتريان عرضه خواهد شد هر دو از شبكه فروش يكديگر استفاده خواهيم كرد و چون مشتريان ما و كانالهاي شبكه فروش ما نيز تقريبا يكي است به نظر ميرسد هر دو از اين همكاري سود ببرند.

به هر حال از اينكه سطح كارما طوري بوده كه انتخاب شويم و ديگران بخواهند با ما همكاري كنند اتفاق مباركي است.

حتما شما هم از خبر سقوط كارگراني كه در طبقه هجدهم مشغول پاك كردن شيشه هاي وزارت كشاورزي بودند متاثر شده ايد. اتفاقي كه به سادگي ميشد جلوي آنرا گرفت.
اگر خاطرتان باشد در يكي از پستهايم به مسئله ايمني بخصوص وسائل تفريحي پاركها پرداخته بودم.
به راحتي ميتوان كنترل ايمني اين وسائل را به شركتهاي تخصصي و خصوصي واگذار كرد تا ضمن اشتغال زايي به مسئله ايمني و حفظ سلامت جامعه نيز توجه شود. ظاهرا سلامتي افراد جزو مسئوليتهاي برخي مديران نيست.
اميدوارم به طور جدي به اين مسئله پرداخته شود. ضمن اينكه هزينه زيادي نيز براي دولت ندارد و با واگذاري آن به بخش خصوصي ميتوان به خوبي آنرا به انجام رساند

كتاب راه شش سيگما نيز امروز به بازار عرضه شد و براي كساني كه قبلا با استفاده از تخفيف 15% سفارشش را داده بودند ارسال خواهد شد.
انتشارات رادان تحرير تا پايان مهر ماه تخفيف 10% را براي متقاضيان در نظر گرفته است كه البته آخرين فرصت براي خريد با تخفيف ميباشد. براي سفارش كتاب با انتشارات رادان تحرير به شماره 88897752 تماس بگيريد.

در اين مدت مقالات مختلفي از وبلاگم در روزنامه جهان اقتصاد چاپ شده است كه بدليل تكراري شدن موضوع از درج آن خودداري كردم

هیچ نظری موجود نیست: