يكي از مشتريان ما در بندرعباس بيش از يك ماه بود كه سر ارسال وجهش امروز و فردا ميكرد.
ظاهرا دو تا شريك بودند كه از هم جدا شده بودند و شريك دوم كه در مغازه فعال بود عدم دسترسي به شريك بدهكار رو بيان ميكرد و ما هم به سختي ميتونستيم به او پيامي برسونيم و جوابي بگيريم
در نهايت شريك باقي مانده در فروشگاه رو توجيه كردم كه ما با فرد طرف نيستيم و او بايد بدهي فروشگاهش را با من تسويه كند. از طرفي ويزيتورمون رو فرستادم بره اونجا حضوري كار رو تموم كنيم. ظاهرا بخش زيادي از محصولاتما در انبارشان موجود بود.
وقتي اين رو فهميدم به ويزيتورمون گفتم و به صاحب فروشگاه هم گفتم تا همه اجناس ما رو برگردانند تهران
ظاهرا دو تا شريك بودند كه از هم جدا شده بودند و شريك دوم كه در مغازه فعال بود عدم دسترسي به شريك بدهكار رو بيان ميكرد و ما هم به سختي ميتونستيم به او پيامي برسونيم و جوابي بگيريم
در نهايت شريك باقي مانده در فروشگاه رو توجيه كردم كه ما با فرد طرف نيستيم و او بايد بدهي فروشگاهش را با من تسويه كند. از طرفي ويزيتورمون رو فرستادم بره اونجا حضوري كار رو تموم كنيم. ظاهرا بخش زيادي از محصولاتما در انبارشان موجود بود.
وقتي اين رو فهميدم به ويزيتورمون گفتم و به صاحب فروشگاه هم گفتم تا همه اجناس ما رو برگردانند تهران
كمي هزينه داشت برامون ولي خيلي بهتر از سوخت شدن كل محموله بود
مابقي مبلغ رو هم ويزيتورمون چكش رو از فروشگاه گرفته بود و چكي هم بابت كل مبلغ صورت حسابها از شريك بدهكار گرفته بود و كالاهايمان هم تحويل باربري شده بود.
به موقع اقدام كرديم و بخير گذشت.
ظاهرا بعد از اين بايد دور فروش به اعتبار خريدار خط قرمز پر رنگي بكشيم.
در شرايطي كه رقيباي ما با يك تلفن كالا را با مهلت تسويه 3 تا 4 ماه تسويه ميكنند.
چاره ديگري نداريم. اخذ تضمين بانكي براي اين بازار توهين بزرگي به خريدار به حساب مياد كه براي هميشه از محصول دور شده و جواب سفارشاتش در مورد محصولاتي با نام تجاري ما را با ضد تبليغ ميدهد
خريدهاي چكي هم كه مشكلات مربوط به عدم وصول چكها را دارند
بانكها هم كه همينطوري به افراد چك ميدهند. قانون هم كه مجزات چك را سبكتر كرده و ميگويد اگر اطميناني به طرف نداريد چكش را نگيريد!
به هر حال با اين برنامه هايي كه هست طراحي بسته بندي جديد محصولمون به چاپخانه ارسال شد.
اين اولين باري است كه كاغذهاي كامپيوتر در اين نوع بسته بندي به بازار عرضه ميشود. كاغذهاي كامپيوتر در تعداد كمتر.
آماده كه شد خبرش را برايتان مينويسم.
همزمان دفترچه خدمات پس از فروش ما نيز براي چاپ آماده شد. روي تاثيرات اين دفترچه در افزايش وفاداري مشتريان خيلي حساب باز كرده ام. اميدوارم به هدفهايي كه در ارائه اين دفترچه مد نظرم بوده برسم.
براي دوره هاي آموزش مجازي نيز فعلا نرم افزار رايگان فارسي شده اي را پيدا كردم كه در حال تست كردنش هستم. اگر جواب داد روي آن كار خواهم كرد.
از طرفي دوستانم در بتسا هم ميخواهند با همكاري هم كارهايي كنيم.
بايد ببينم چه پيش مي آيد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر