۱۳۸۵/۰۶/۲۵

برگزاري سمينار بزرگ آموزشي رويكرد سيستمي

اولين سمينار آموزشي يك روزه
آشنايي با رويكرد سيستمي

همين امروز به جمع رهبران و مديران بزرگ تجاري شركت كننده در سميناري كه به منظور آشنايي بيشتر با رويكرد و تفكر سيستمي توسط عليرضا مجاهدي ارائه ميگردد بپيونديد

زمان: 14 آبان 1385
برگزار كننده: انجمن مديريت ايران
هزينه ثبت نام: فقط 25 هزار تومان


براي كسب اطلاعات بيشتر به آدرس
مراجعه نموده و يا با مديريت آموزش انجمن مديريت ايران به شماره تلفن 88827878 تماس حاصل فرماييد
به دليل محدوديت ظرفيت سمينار ثبت نام بر اساس اولويت صورت ميگيرد.
براي استفاده از سمينار همين امروز اقدام كنيد

ثبت نام

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای مجاهدی
از اینکه به ما سر می زنید ممنون

سمینار جالبی خواهد بود
خیلی دوست دارم شرکت کنم ولی متاسفانه مشغله های کاری و بعد مسافت اجازه این کار رو بهم نمی ده

موفق باشید

یا علی

ناشناس گفت...

سلام
صفحات مربوط به سمینار رادر سایتتان دیدم
خیلی خوب طراحی شده بود و مطالب روان و دلنشین بود
با توجه به اینکه گرایش تحصیلی بنده برنامه ریزی و تحلیل سیستمها است خوشحال خواهم شد اگر بتوانم در سمینار شرکت کنم

ناشناس گفت...

راستی در کتاب قیمت گذاری در مورد روشهای محاسبه قیمت تمام شده محصولات صنعتی مطلبی نوشته اید؟

Alireza Mojahedi گفت...

سلام سينرژي جان
در كتاب روشهاي قيمت گذاري اصلا در مورد قيمت تمام شده صحبت نميشود بلكه در خصوص قيمت فروش و تعيين آن بحث ميشود
خوشحال ميشوم در سمينار از نزديك با هم ملاقات كنيم
موفق باشي

ناشناس گفت...

سلام عليرضا جان. عذر مرا مي‌پذيري اگر مدت زيادي است سر نزدم. اميدوارم از اين پس بتوانم كمكاري را جبران كنم. ممنون مي‌شوم اگر آدرس لينكم را از ايمان امروز دات كام به همين آدرس وبلاگم در بلاگفا تغيير بدهي. خيلي خيلي ممنون و متشكرم برادر.

ناشناس گفت...

علیرضا عزیز
خیلی خیلی از لطف ومحبت‌ات سپاسگزارم. بله درست می‌فرمایی من خود تابلویی از این گره‌ها را دارم که شاید تصویرش را در وبلاگ گذاشتم باید موضوع مناسبی داشته باشم

ناشناس گفت...

بنام پروردگار مهربان
جناب آقاي مجاهدي
با سلام و احترام
ضمن آرزوي توفيق جنابعالي باستحضار ميرساند خوشحال و خرسند گشتم كه سايت بسيار جذاب شما را ديدم بنده يكي از اعضا انجمن هستم و اميدوارم در تمام مراحل زندگي پله هاي موفقيت را پشت سر بگذاريد
با تقديم احترامات وافر خدمت دوست و برادرارجمندم
دولتي

ناشناس گفت...

سلام مرسی که بهم سر می زنی می دونی چیه مطلب زیاد دارم اما حوصله نوشتنشو ندارم می دونی یعنی یه جورایی احساس می کنم که برای نوشتنش باید مقادیر متنابهی حرص بخورم برای همین از خیر نوشتنش می گذرم مثلن یکیش راجع به آمارها و تبلیغات غلط غولوتی که تو روزنامه ها تلویزیون می شه مثلن راجع به نرخ تورم که هر روز هر موسسه ای یه آماری راجع بهش می ده حالا امیدوارم تو یه فرصت حتما راجع به این موضوع بنویسم

ناشناس گفت...

سلام
از احوالپرسي و اظهار لطفتان ممنونم. من خوبم. مدتي كمتر به اينترنت سر ميزدم. موفق باشيد

ناشناس گفت...

سلام
از احوالپرسي و اظهار لطفتان ممنونم. من خوبم. مدتي كمتر به اينترنت سر ميزدم. موفق باشيد