۱۳۸۳/۱۲/۲۹

عرض تبريك سال نو

شايد فرصت ديگري برايم پيش نيايد تا سال نو را تبريك بگويم لذا پيشاپيش حلول سال نو و فرارسيدن عيد نوروز را خدمت يكايك دوستان عزيزم و بازديدكنندگان وبلاگم تبريك عرض مينمايم و اميدوارم سال آينده سالي سرشار از سلامتي و شادي و موفقيت براي يكايك شما عزيزان بوده و هميشه در سال جديد سفره هايتان پر نعمت ، تنتان سالم ، دلتان شاد و لبتان خندان باشد.
اميدوارم در سال جديد به موفقيتهاي بزرگتري دست پيدا كنيد و به تمامي آرزوهاي خوب خود برسيد.
خيلي دلم ميخواست كه بااستفاده از سرويس AudioBloger پيام تبريك صوتي براي شما بگذارم ولي متاسفانه سرما خوردگي شديد صداي مرا گوش خراش كرده است. اميدوارم در سال جديد مشكلات اقتصادي و مديريتي و به طبع آن مشكلات اجتماعي كمتري داشته باشيم و اقتدار و سربلندي كشورمان در همه زمينه ها دلهاي همه ما را شاد كند.
راستي داشت يادم ميرفت بالاخره با سلام و صلوات سايت شخصي من در آدرس Mojahedi.ir راه افتاد فقط برخي از صفحات مشكلات Encoding دارند كه اميدوارم فرصت كنم و زودتر آنها را اصلاح كنم. البته بيشتر يك ريزومه الكترونيكي است تا وب سايت.
اگر مايليد از تاريخ نوروز بيشتر بدانيد حتما اينجا كليك كنيد. مثل هميشه به ايراني بودن خود افتخار كردم
لطفا صميمانه ترين تبريكات و آرزوهاي مرا بپذيريد.
به اميد ديدار

۳ نظر:

DLAK گفت...

Follow the yellow stained road to the Wheel of DLAK and all your troubles will be cured.

ناشناس گفت...

با سلام
من امروز با وبلاگ شما اشنا شدم وبهره های زیادی هم بردم.انطور که متوجه شدم شما فارغ التحصیل دانشگاه تبریز هستید باید بگویم که بنده هم فارغ التحصیل همان دانشگاه در مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک در طراحی جامدات می باشم سال 1376
و اما یک سوال از خدمت شما داشتم من می خواهم که یک قطعه یدکی خودرو را از تایوان به ایران وارد کنم .ولی حقیقت روند انرا نمی دانم.در حال حاضر با ان شرکت مکاتبه کرده ام ونوع قطعه مشخص شده است ولی روند وارد کردن انرا نمی دانم.در صورت امکان بنده را راهنمایی فرمائید. راستی نوروزتان مبارک باشد وسالی پربار داشته باشید.

ناشناس گفت...

سلام سال نو مبارک من دانشجوی ارشد مدیریت دولتی هستم نوشته ها و وبلاگ قشنگی داریدممنون می شم اگر در زمینه زن و اشتغال در سطوح مدیریت عالی نظری دارید در نوشته بعدی توضیح بدین با ارزوی موفقیت برای شما