۱۴۰۰/۰۷/۰۵

eBiz's Post

معرفی یک فروشگاه اینترنتی خوب و متعهد
اغلب فروشگاههای اینترنتی کتاب، معمولا فقط از پر فروشها موجود دارند و بقیه را در زمان اخذ سفارش از ناشرش تهیه میکنند و برای کاهش هزینه حمل و نقل معمولا هم چند جلد از کتابهای دیگر را هم سفارش میدهند. به طور امانی یا تسویه دورتر.
برای همین همیشه به دخترم توصیه کرده ام که اولا کتاب که میخواهی سفارش دهی قبل از سفارش تماس تلفنی بگیر تا مطمئن شوی موجود دارند. چون خیلی از فروشندگان آلانیت صرفا به فکر راه اندازی بوده اند و نه نگهداری. و ممکن است اصلا به سیستم برای کنترل سفارشهای روز سر نزنند
دوم آنکه اگر به هر دلیلی هم نتوانستی تلفنی تماس بگیری تسویه را موکول کن به زمان تحویل. که اگر کسی به سفارشت ترتیب اثر نداد با مشکل مواجه نشوی که هم زمان را از دست بدهی و هم پول را

دختر من هم لطف کردند و به هیچکدام عمل نکردند! و دیروز کتابی از فروشگاه اینترنتی بوک طب https://bookteb.com/ سفارش دادند. حوالی ساعت 6 و نیم عصر و به من اطلاع دادند که جنین سفارشی را ثبت کرده اند
قیافه من هم که دیدنی است طبیعتا! ولی خب به هر حال گفتم با توجه به اینکه هوا زودتر تاریک میشود (ساعتها را هم کشیده اند عقب) و تعطیلی زودتر فروشگاههای کتاب و با توجه به تعطیلی فردا (که اربعین حسینی است) احتمالا پس فردا به تو تحویل خواهد شد. دخترم گفت در سایتشان نوشته اند تحویل سه ساعته ولی برای پس فردا هم به دستم برسد کارم راه میفتد
و همان شب در کمال تعجب من راس ساعت 9 و نیم پیک کتابها را برایمان آورد!
درست سر مهلت قراری که خودشان برای خودشان ایجاد کرده اند و بهانه های زیادی به شرحی که من به برخی از آنها اشاره کردم برای عملی نشدن این تعهد وجود داشت.

لذا لازم دانستم بر خلاف روال عادت شده که معمولا شکایتها را نقل میکنیم، این کار خوب آنها را هم به شما معرفی کنم و در ادامه میرسیم به یکی از شروط اصلی اعتماد سازی که همان وفای به عهد است
در کارهایتان سر لوحه قرار دهید که تاثیر بسیار متفاوتی در تجربه مشتریانتان در خرید از شما به جای میگذارد.

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
@DrAlirezaMojahedi
By: Alireza Mojahedi via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: