نکاتی درباره این ویدیو:
اگرچه محتوا، صفاتی که در کپشنش گفته شده رو داره اما برای وایرال شدن به یک نکته مهم در تولید ویدیو توجه نشده و اون هم کاورش هست. کاور ویدیو اولین قلاب تصویری به چشم مخاطب هست که تاثیر زیادی در تصمیمسازی برای تپ کردن (کلیک کردن) جهت دانلود (بخوانید مصرف اینترنت) داره
شاید در اینستاگرام بدلیل اتوپلی بودن این موضوع خیلی به چشم نیاد اما در تلگرام این مسأله بسیار مهمه
بنابراین یک ویدیوی خوب برای انتشار در فضاهای مختلف به تغییراتی برای سازگاری نیاز داره
نکته دوم اینکه به خوبی از فیلترهای رنگی سبز و قرمز برای توصیف ماجرا استفاده شده، برای رفتار غلط از فیلتر قرمز و برای رفتار درست از فیلتر سبز. بنابراین اگر از علامتهای تیک و ضربدر هم استفاده نمیشد این فضای رنگی به خوبی حس مجاز و غیر مجاز رو به بیننده القا میکرد
نکته سوم اینکه به درستی در ابتدای ویدیو از معرفی تولید کننده خودداری شده تا فرصت جذب مخاطب چه به لحاظ زمان و چه به لحاظ مقاومت ذهنی اجتماعی از دست نره. اکثر ویدیوهایی که سازمانهای دولتی و حکومتی تولید میکنند به سبک قدیم چند ثانیهای رو برای تیتراژ (بخوانید خودنمایی) مصرف میکنند و این باعث میشه ثانیههای اولیه ویدیو که زمان طلایی جذب مخاطبه، از دست بره
از ایدهها به دیدهها برسیم
@videomarketing_channel
https://avideomarketer.com
By: via eBiz
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر