عنوان ارائه:
بازارمجازی، بازار واقعی
از زمانی که با راه اندازی فروشگاههای اینترنتی تهدید چالش برانگیز تعطیلی فروشگاههای واقعی در جامعه ظهور کرد تا به امروز که مجددا” مزیتهای فروشگاههای واقعی آشکار شده، بالانس بین ارتباط آن دو و خاصیتی که ترکیب این دو ایجاد کرده است به یکی از اصلی ترین ترندهای سالهای اخیر تجارت الکترونیکی تبدیل شده است؛ به طوری که با رشد دسترسی به اینترنت و دسترسی به ابزارهای خرید آنلاین دیگر نمیتوان به صراحت گفت که بازارهای آنلاین، مجاز هستند و حقیقی نیستند و تعریف کرد بازار واقعی همان بازاری است که در دنیای آنلاین وجود داشته یا همان مغازههای فیزیکی است.
سخنران:
علیرضا مجاهدی نسب
دکترای مدیریت کسب و کار، مجری، مشاور و مدرس حوزه های مدیریت تجارت الکترونیکی/کسب و کار الکترونیکی، مدرس سازمان مدیریت صنعتی، بنیانگذار استارتاپ ابرستان در حوزه رایانش ابری، همکاری با برخی موسسات بین المللی در حوزه های مدیریت تجارت الکترونیکی، 25 سال
سابقه مدیریت اجرایی
#G40
By: via eBiz
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر