۱۳۹۸/۰۶/۱۱

eBiz's Post

در خصوص دوره آموزشی لجستیک و پردازش سفارش فروشگاه اینترنتی، یک سری تغییرات در برنامه کارگاه ایجاد شده است که از همه علاقمندان به ثبت نام و عزیزانی که ثبت نام کرده اند دعوت میکنم به آن توجه فرمایند. اطلاعات بیشتر را در صفحه دوره http://bit.ly/2UnDhjo مطالعه نمایید :

1- به دلایلی امکان برگزاری تور بازدید از نیمه دوم امسال میسر نخواهد بود. لذا تا اطلاع ثانوی این فرصت بازدید از دیجیکالا آخرین و تنها فرصت بازدید از بزرگترین مرکز پردازش سفارشات اینترنتی کشورمان میباشد. اگر علاقمند به استفاده از این برنامه هستید درنگ نکنید و تا ظرفیت تکمیل نشده نسبت به ثبت نام اقدام کنید. امکان ثبت نام خارج از ظرفیتی که به ما اعلام شده را نداریم. برای ثبت نام همین الان از این لینک استفاده کنید: http://bit.ly/2UnDhjo

2- به دلیل تراکم برنامه ها در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی، محل برگزاری کلاسها به مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی در خیابان ایرانشناسی منتقل گردید. خوشبختانه فضای آموزشی این مکان به مراتب بهتر و مناسب تر است. مشکل جای پارک هم نخواهید داشت.

3- با توجه به مشکلی که به علت طولانی شدن زمان آماده سازی ناهار در اولین برنامه بازدید پیش آمد، ناهار را در سالن غذاخوری همان مجموعه سرو خواهیم کرد که عملا محیطی مناسبتر را در اختیارمان قرار میدهد و میتوانیم از زمان نیز بهترین استفاده را ببریم.

4- تقریبا نیمی از ظرفیت تکمیل شده و سرویس ایاب ذهاب، کلاس، پذیرایی ها و ... رزرو شده اند. در کلاس شماره 208 مجموعه کلاسها را برگزار خواهیم کرد.

لینک ثبت نام و اطلاعات بیشتر: http://bit.ly/2UnDhjo

#آموزش

Mojahedi.ir
@AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: