۱۳۹۸/۰۲/۱۲

eBiz's Post

در مورد برنامه تاسیس شرکت خارجی و اخذ اقامت که قبلا در موردش نوشته بودم اطلاعات تکمیلی خیلی زودتر از آنچه فکرش را میکردم به دستم رسید که اینجا در اختیارتان قرار میدهم.
این پست و پستهای مربوط به آن فقط 48 ساعت روی کانال میمانند. اگر لازم دارید متن آنرا کپی بگیرید.

کشور مورد نظر در این طرح کشور کانادا است و شما میتوانید برای برنامه اقامت استارتاپی که سریع ترین و بهترین برنامه مهاجرت است اقدام کنید
کانادا به متقاضی و خانواده اش اقامت دائم کانادا میدهد و شما پس از سه سال قادر خواهید بود پاسپورت کانادایی دریافت کنید.
اگر مایل بودید که با این موسسه به صورت تلفنی یا حضوری مکالمه کرده و اطلاعات کسب کنید حتما به طرح StartupStars اشاره کنید که هم تخفیف بیشتری میگیرید (آن موسسه سود کمتری میگیرد وگرنه قیمتها ارزانتر نمیشوند) و هم خدمات ویژه ای دریافت خواهید کرد.
این خدمات ویژه فقط به این عزیزان اختصاص داده میشه و شامل موارد زیر هستش:

کلیه مراحل اقدام و انجام اخذ اقامت شامل:
- تکمیل کلیه مدارک و توضیحات و فرمها
- تهیه بیزنس پلن مورد تایید کانادا
- تماس با موسسات مورد تایید اداره مهاجرت کانادا
- دریافت تاییدیه طرح استارتاپی
- اخذ نامه تاییدیه استارتاپ

همه این خدمات که به اخذ اقامت PR منجر خواهد شد از طریق شرکت آتلانتیک که در ادامه اطلاعات تماسشان درج شده است با هزینه 85 هزار دلار کانادا انجام میشود و این مبلغ شامل کارمزد و تمامی هزینه های مختلف انجام کار بوده و هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد (هزینه اخذ شده توسط شرکتهای مشابه بالای 150 هزار دلار است. خودتان در اینترنت جستجو کرده و با آنها تماس بگیرید و سوال کنید)
در صورتیکه به هردلیلی اپلیکیشن متقاضی رد شود کلیه مبالغ دریافتی عودت داده میشود.

بعد از تشکیل پرونده و آغاز فرایندها ظرف دوازده تا شانزده ماه اقامت دائم کانادا برای متقاضی اخذ میشود.
متقاضی باید توان امتحان آیلتس در حد نمره 5 را در این مدت کسب نماید.

متقاضی پس از دریافت اقامت دایم در هر نقطه از کانادا که مایل است اقامت می کند و پس از سه سال زندگی در کانادا پاسپورت کانادایی دریافت می‌کند. در طول این مدت سه سال هم مورد حمایت انکوباتور هستید که دارد از استارتاپتان حمایت میکند. خودشان هم میدانند که بالای 95% استارتاپها شکست میخورند.
حمایت شامل خدمات ارزان هست و کمک به جذب سرمایه و نیروی کار

متقاضی اگر بخواهد میتواند از طرحهایی که دولت کانادا اعلام کرده به آنها نیاز دارد تا فردی آن کارها را اداره کند و ظرف مدت دو سال به سود آوری میرسند نیز استفاده کند که هزینه این کار 200 هزار دلار است که شامل بررسی طرحهای مورد نیاز جاری و معرفی متقاضی و انجام مور مربوط به آن میباشد.

در مورد مالیات اگر درآمد استارتاپ زیر 500 هزار دلار باشه و این درآمد در شرکتی که تاسیس میکنید بماند نرخ مالیات 5 درصد ولی اگر پول را از شرکت خارج کنید تا سی درصد هم خواهد بود

در مورد سه سال اقامت برای دریافت پاسپورت کانادا (سیتیزن شیپ) لازمه که سه سال از پنج سال آخری که اقامت داشتند رو در کانادا زندگی کرده باشند یعنی هزار و شصت و پنج روز از پنج سال در غیر اینصورت پاسپورت نمیتونن بگیرن ولی اقامتشون باطل نمیشه البته حداقل سالی سه ماه رو باید کانادا حضور داشته باشند تا اقامت باطل نشود

دوستانی که متقاضی هستند با شماره 09212776063 تماس بگیرند و یا از طریق سایت www.atlantic724.com درخواست خودرا در فرم ثبت کنند. در زمان مکالمه حضوری یا تلفنی تان برای استفاده از این خدمات ویژه و بهره مندی از تخفیف که در نظر گرفته شده کد تخفیف StartupStars را حتما اشاره یا ذکر کنید.

لازم به ذکر هست که هدف از این اقدام کمک به تاسیس شرکت خارجی و افزایش فعالیت و حضور کسب و کار شما در فضای بین المللی است. وگرنه کار من نه دور زدن تحریم است و نه کمک به مهاجرت نخبگان.

Mojahedi.ir
t.me/AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: