گزارش فوق خواندنی است.
توجهتان را به تفاوت سهم بانکها در تراکنشهای شاپرکی از نظر مبلغ تراکنش و تعداد تراکنش جلب میکنم.
اطلاع ندارم که بانکها به دنبال افزایش تعداد تراکنش هستند یا افزایش مبلغ تراکنش. ولی قطعا اگر تعداد تراکنش بیشتر هزینه بیشتری داشته باشد، مبلغ تراکنش بیشتر کمیسیون و درآمد بیشتری دارد.
آیا بانکها در این خصوص هدف گذاری میکنند؟ واحد بازاریابی بانکها به دنبال کسب سهم در کدامیک است؟ بانکهای ما در این خصوص استراتژی خاصی را دنبال میکنند؟ (کاری با عملکرد فعلی بانکها ندارم. اصلا فکر کنید ما در کشور دیگری زندگی میکنیم. من به خود مسئله کار دارم. برای اندیشیدن روی این موضوع تحت تاثیر رفتار فعلی بانکهایمان قرار نگیرید)
جوابش به کار ما که نه بانکدار هستیم و نه در این حوزه فعالیت میکنیم نمی آید ولی در کسب و کار خودتان چطور؟ به دنبال تعداد تراکنش هستید یا رقم تراکنش؟
دوست دارید یک خرده فروش آنلاین باشید با ماهیانه 10 هزار فروش 100 هزار تومانی یا فروشنده ای که یک واحد مسکن یا 10 عدد خودرو در ماه میفروشد به عبارتی 1 عدد فروش ماهیانه به ارزش 1 میلیارد تومان؟
وقتی از استراتژی صحبت میکنیم یعنی این.
استراتژی ها رفتار شما را در طول مسیر مشخص میکنند.
#معرفی_سایت
Mojahedi.ir
t.me/AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر