۱۳۸۶/۰۵/۰۵

روز مرد مبارك

با اينكه سعي دارم تبريك و تسليتها را در اين وبلاگ ننويسم ولي دلم نيامد به مناسبت روز مرد و ولادت حضرت علي (ع) از مردانگي هاي مردان سخت كوش، مديران، كارگران، كارمندان و كار آفرينان پر تلاشي كه به عشق آباداني ايران عزيز و ايجاد رفاه بيشتر براي هم ميهنان با همه سختي ها در اين درياي مواج و پر تلاطم سخت در تلاشند و به پيش ميرانند يادي نكنم و اين روز را به آنان تبريك نگويم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بيا آينه دل منجلي کن
درون سينه ات را صيقلي کن
بزن قفلي به درب خانه دل
کليدش را به نام يا علي کن

ناشناس گفت...

سلام و اين عيد به شما هم مبارک باشه ، البته مرد به يک روز محدود نميشود و هر روز روز مردان است!(يه خورده تحويل گرفتم) .
حسن نيت و اراده خير شما ستودنيست ، از اينکه ابراز تمايل کرده ايد ممنونم.راستش را بخواهيد سالهاست مبلغ چند ميليون تومان را راکد نگه داشته ام از ترس اينکه مبادا اين مبلغ که عهد کرده ام به دست صاحبش برسانم ، به دست صاحب واقعي اش نرسد، همانطور که ميدانيد به تعبير قران کريم ، انفاق بايد در حق کساني صورت گيرد که از غذاي امروزشان مانده باشند و پيدا کردن اين افراد برايم واقعا سخت بود.
هر وقت به مناسبتي کسي گوسفندي قرباني ميکرد آنقدر شماتتش ميکردم که از کرده اش پشيمان ميشد چون به اعتقاد من اين نذورات به دست محتاج واقعي نميرسند.
سخن کوتاه اينکه از ابتداي سال 85 با همسرم تصميم گرفتيم اين مبلغ را صرف خريد ارزاق کنيم و بين 10 خانوداده ( 40 نفر) توزيع کنيم ، اين 10 خانواده را عده اي به ما معرفي کردند و فرد مومن معتبري را هم مامور کرده در موردشان تحقيق کند ، راستش را بخواهي اين مبلغ درخور توجه نبود ولي من براي جور کردنش زحمت کشيده بودم و برايم ارزش داشت.
وقتي با راننده شرکت براي توزيع آنها ميرفتيم ، آنقدر وضع رقت باري بود که در خيلي مواقع دلم نمي آمد از اتومبيل خارج شوم.
الان بعد از گذشت 6 ماه ميخواهم مرحله دوم برنامه را با مبلغ پايه ششصد هزارتومان ( بغير از گوشت قرمز که تهيه ش با پدر همسرم است)
اجرا کنم.
راستش را بخواهي همين که در تهيه اش کمکم کني از شما برادر و دوست عزيز ناديده ام يک دنيا ممنون ميشوم و اميدوارم اجرش را بگيري.
انشاء الله بزودي همديگر را ملاقات خواهيم کرد و اگر خواست خدا باشد بيشتر در مورد توسعه اش باهم صحبت ميکنيم.
باشد که ايزد در بيابانت دهد باز . . .

ناشناس گفت...

سلام سلام//بلاخره موفق شدم باكس كامنتتون رو باز كنم. ممنون از لطفتون و از وقتي كه گذاشتين .حق با شماست ولي گاهي اوقات رسيدن به هدف خودت باعث مي شه يكي ديگه رو برنجوني اينجاست كه واسه رسيدن به هدف خودت انگيزه اي نمي مونه. ممنون از لينكي كه لطف كردين و ارجاع دادين خيلي به موقع بود مخصوصا خصلت آب رو داشتن..
راستيييييييي آقاي مجاهدي نشدااا پارتي بازي كردينا چرا از مردانگي هاي كارگران و كارفرمايان زن تشكر نكردين!!!!

ناشناس گفت...

مبارکتان باشد