امروز بعد از ظهر نزديك به نيم ساعت مدير سايت پرداخت با من تلفني صحبت كردند و ابهامات رفع شد.
ظاهرا بدليل برخي نقل و انتقالات و برخوردهاي شخصي برخي پرسنل با مسئله موضوع به اطلاع مديريت شركت نرسيده بود و براي همين مسئله بيخ پيدا كرده بود.
شايد اگر از همان ابتدا كانالهاي ارتباطي خوبي براي اين منظور در آن شركت طراحي ميشد شركتشان سريعتر ميتوانست نسبت به مشكلات من يا هر مشتري ديگري اقدام نمايد.
به هر حال مدير شركت امروز بعد از مطالعه نامه اخير من زحمت كشيدند و با من تماس گرفتند و ضمن عذر خواهي به خاطر مشكلي كه برايم پيش آمده بود و شرح دلايل قانع كننده فرمودند كه ضمن جبران خسارات نسبت به برقراري خدماتي براي جلب رضايت بيشتر اقدام خواهند نمود و قرار شد پاسخ كتبي خود را نيز در اين خصوص برايم ارسال نمايند.
تماس تلفني نيم ساعته ايشان نشان از اهميتي است كه مديريت اين شركت نسبت به رضايت مشتريانش قائل است و اميدوارم با درايت ايشان ساير كاركنان نيز به اين مهم واقف گردند.
۳ نظر:
آقا سلام
حساب بدهکاری شما برای شیرینی زیاد شده.
یک فکری برای رضایت همکلاسی ها پیداکن.
جای خوشحالی دارد که تلاش شما به نتیجه رسید.
ارادتمند- براتی
سلام و عرض ارادت
الحمدلله که مشکل حل شد. در مورد رابطه امضاء و شخصيت افراد کاملا موافقم. البته در مورد رابطه شخصيت و گروه خون هم شنيده بودم که در يکي از بزرگترين گروههاي توليد کننده کشور ، به اين روش خيلي اعتقاد دارند ولي خوب شنيدن کي بود مانند ديدن؟
در هر حال منتظريم.
در مورد گروههاي خوني خواهم نوشت ولي در ژاپن بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد
ارسال یک نظر