۱۳۸۵/۰۱/۲۸

چند تست رفتاري

تا چشم به هم زديم فروردين به روزهاي آخرش رسيد.
انصافا فروردين با توجه به تغييرات مختلفي كه در شرايط اقتصادي سالانه پيش مياد به نوعي ماهي است كه بيشترين محاسبات سالانه در آن انجام ميگيرد. فرقش با اسفند ماه در اين هست كه در اسفند نگاه شما به گذشته است ولي در فروردين نگاه شما به آينده است

يكي از كارهاي سختي كه دارم انجام ميدم و روي اون متمركز شدم يكپارجه سازي خدمات مختلفمان است. در كنار يكپارچه سازي يك بازنگري كلي هم دارم انجام ميدم تا منافع مشتري را حداكثر كنم

به احتمال بسيار زياد امسال از وجود يك حسابدار خبره بهره مند خواهيم شد. خانمي با سابقه بيست ساله. از نظر طرز فكر و انگيزه همون چيزيست كه من ميخواستم.
يك قدم به تكميل نزديكتر شديم

هنوز خيلي كار داريم. بايد نهايتا ظرف دو هفته آينده همه برنامه هايمان را براي رسيدن به يك ميليون كارتن بسته باشم

براي طراحي مجدد سايت هم به يك نفر مسلط به ASP و SQL نياز دارم. سراغ داشتيد خبرم كنيد

بد نيست با اين تستها ميزان IQ و EQ خود را بسنجيد.
اگر خوشتان آمد بد نيست روحيه، توانايي مشاهده، افسردگي، استرس محيط كار و خود پنداشت خودتان و كاركنانتان را نيز بسنجيد.
چند تايي هم اينجا هست

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
آنچه در وبلاگ من درباره ي سود بانكي نوشته ايد كه به نفع صنعت است متاسفانه اينطور نيست چرا كه اولا ميزان بهره ي بانكي بخش بازرگاني و صنعت يكسان شده است پس در درجه اول به نفع تجار است و چون بهره بانكي بازرگاني كاهش يافته است امكان كاهش قيمت كالاهاي وارداتي بوجود مي آيد كه به صنعت آسيب مي رساند در ثاني با كاهش سپرده گذاري در بانكها توان مالي بانكها براي پرداخت وام كاهش پيدا ميكند لذا امكان دسترسي به وام كاهش مي يابد.

ناشناس گفت...

در ضمن من در مورد مصوبه مجلس نوشته بودم و خبري از دستورالعمل دولت در اين باره نشنيده ام

Alireza Mojahedi گفت...

از توضيح جناب حق پرست ممنونم
حق با ايشان است
براي اينكه خوانندگان اين وبلاگ در جريان قرار بگيرند ميتوانند به اين آدرس مراجعه فرمايند:
http://www.haghparast.blogfa.com/post-19.aspx

ناشناس گفت...

salam//testaye jalebi boodan. avale sobh angizeye edameye hayat bood:d

ناشناس گفت...

سلام، من همسایه تازه ام... پست آخرتان را خواندم. به قول فرنگی ها اگر دستگاههارا خوب کالیبره کنید هدفها غیر ممکن نیستند... بر می گردم برای خواندن بقیه مطالبتان... به من هم سر بزنید

ناشناس گفت...

سلام
خوشحال می شم بتونم از تجربیات آدم موفقی مثل شما استفاده کنم.
دوباره سر می زنم.

ناشناس گفت...

در مورد ای اس پی و پی اچ پی هم یکی از دوستام بهشون خیلی مسلطه.

ناشناس گفت...

سلام و به امید مراودات وبلاگی بیشتر
جامعه ایران اسلامی ما مدعی تمدن سازی و ......در مرحله ایی قرار دارد . که بر ما بعنوان ایرانی لازم بلکه واجب است . از مرحله حرف و سخن . ایراد و مبارزه منفی و احیانا خنثی و انفعالی و....دست برداشته . و با احساس مسئولیت پیش قدم همگرایی و اتفاق و اتحاد ملی شویم . پیرو اعلام دولت و مشارکت 70 میلیونی برای حل مشکلات و ایجاد فصلی نو برای پیشرفت و تعالی کشور توسط ریاست محترم جمهوری اینجانب از باب احساس وظیفه و انجام وظیفه ملی طرحی را بعنوان استراتژی پایه برای مشارکت در حل مسائل کشور مطرح نمودم و با شماره 269791 مورخه 24/12/1384 تحویل دفتر مراجعات مردمی ریاست جمهوری نمودم.
اگر لطف کنی به وبلاگ من هم تشریف بیارید . در مورد طرحی که هست نظر بدید ممنون میشم . مخصوصا شماره 11 در مورد پیشنهادات مختلف
http://dehkadepiroz.blogfa.com/post-404.aspx

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامی و ممنون از لطف شما که جواب دادی .
در جواب شما عرض کنم . دلایل طرح و ارائه این نامه بعلت شرایط فعلی جامعه ماست که در کلاف در هم پیچیده قرار گرفته که مانع همبستگی و مشارکت ملی که برآورنده مافع همه گروهها و قشرهای جامعه ماست . ولی همه ملت و دولت بصورت زنجیرهای مرئی و نامرئی که عملکرد 17 سال گذشته مسبب آنهاست بسته شده است .
اگر مایل باشی بخش 3 - اشکالاتی که مانع ایجاد همبستگی و مشارکت ملی و پیشرفت کشور میشود............رو مطالعه کنید تا زاویه نگاه به شرایط کشور اگر مورد تایید شما بود . در موردش صحبت کنیم .
البته اگر زحمت نیست .
http://dehkadepiroz2.blogfa.com/post-6.aspx

ناشناس گفت...

سلام عزیز دل برادر . خسته نباشی و ممنون از لطفت .
دوست گرامی . پیرو مطلب قبلی عرض کنم . با توضیح مشکلات فعلی و .....طرحی رو با عنوان استراتژی پایه مطرح کردم . اگر بخش 2 تا 10 رو مطالعه کنید تمام نظرات خودم و استراتژی برون رفت از شرایط فعلی را مطرح کردم .
مگر حال و حوصله داشته باشید و همه موارد رو مطالعه کنید .سپاسگزارم