۱۳۸۴/۰۲/۰۳

دشمن دانا به از نادان دوست

يك محصول خوب از يكي از رقبا امروز به دستم رسيد.
دشمن دانا بلندت ميكند - بر زمينت ميزند نادان دوست
يك رقيب خوب و قوي به صد تا رقيب ضعيف مي ارزه. اصلا وقتي اون نمونه ها رو ديدم روحم زنده شد. فهميدم كه خوب جايي پا گذاشتم. رقابت آن هم در محصول بهترين فضايي است كه من ميتوانم تنفس كنم.
خبرش به گوشتون ميرسه. نه از اين وبلاگ بلكه از مغازه هاي فروشنده محصولاتمون
خيلي چيزا توش بود كه درست به موقع متوجه شدم.
آخه قراره محصولي كه آرم شركت من روش ميخوره از هر لحظ بي نقص باشه
تقريبا از هر لحاظ مسير كاري مشخص شده. مونده سرمايه اش :) اون رو هم يه جورايي بايد از تو خود شركت جور كنم.

در مورد پست قبلي بايد عرض كنم كه نگران چيزي نباشيد. مشكلي نيست . يعني از اول هم نبوده فقط من يه خورده زياده روي كردم و خودم رو ترسوندم.
شايد به خاطر اينه كه اين روزا خيلي حساس شدم. ولي هميشه دلم قرصه.
شايد باور نكنيد ولي امروز از هميشه محكم تر هستم. مثل كوه.
كوه آهن البته كه هيچ فرهاد كوه كني نتونه سوراخش كنه
خدا سايه دوستاتون رو از سرتون كم نكنه. اين نعمت بزرگ يعني همه چيز. قدرتم رو صد برابر كرد

و اما يك نكته كه نميدونم چرا يادم رفته بنويسم و اون اينكه براي دسترسي سريعتر به وبلاگم ميتونين از آدرس weblog.mojahedi.ir استفاده كنيد

۲ نظر:

مصي گفت...

ظاهرن همه چيز عالي پيش ميره براي شما. خوشحالم. بعلاوه اينكه از مطالب سودمندي كه در وبلاگتون مينويسيد ممنونم. خيلي استفاده ميكنم. ما هم تلاش ميكنيم اوضاع رو بر وفق مراد بچرخونيم. ضمنن اعلام عدم قبولي اينجانب ظاهرن روز بيست ارديبهشت خواهد بود
(:P)

ناشناس گفت...

سلام
خوشحالم که حالتون خوبه چون که من وقتی نوشته های شما رو می خونم حس شما بهم منتقل میشه مثل پست امروز تون که به من انرژی مثبت داد
شاد باشید وپیروز در تمامی مراحل